Volkswagen «R»:

New Volkswagen R LocoΗ επωνυμία Volkswagen R αντιπροσωπεύει τα πιο σπορ μοντέλα στην γκάμα της Volkswagen. Από το 2002, τα μοντέλα R είναι σε αγωνιστικές πίστες σε όλο τον κόσμο και, εκτός από τους κινητήρες υψηλών επιδόσεων, έχουν προσφέρει στους ιδιοκτήτες τους το συνδυασμό της καθημερινής χρηστικότητας και της απόδοσης. Μαζί με τις τέσσερεις γενιές Golf R, η γκάμα της R περιλαμβάνει τα Passat R36, το Touareg R50, το Scirocco R και το Golf R Convertible. Εκτός από το Golf R1 και το Golf R Variant2, το νέο T-Roc R3 είναι έτοιμο για την αγορά.

Η Volkswagen R αναδεικνύει την αναπροσαρμογή της με την παρουσίαση του νέου λογότυπου R. Ο Jost Capito, Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen R, λέει: «Η Volkswagen R είναι ενθουσιασμένη για το μέλλον. Παίρνουμε μια στρατηγική και λειτουργική προσέγγιση για την εργασία με εξαιρετικά προϊόντα και τη δημιουργία μιας μοναδικής πελατειακής εμπειρίας.»

Το νέο λογότυπο R συμβολίζει τη νέα αρχή της μάρκας επιδόσεων. Είναι πιο μοντέρνο, ξεχωριστό και κομψό: Μειωμένο στα βασικά συστατικά του, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διάφορους σκοπούς, παραμένοντας ιδιαίτερα κατάλληλο για ψηφιακά μέσα. Το νέο λογότυπο αναπτύχθηκε στο Κέντρο Σχεδίασης της Volkswagen. Η ομάδα γύρω από τον Klaus Bischoff ανέπτυξε το νέο λογότυπο R μαζί με την Τεχνική Ανάπτυξη και την ομάδα Volkswagen R Marketing.

Ο Klaus Bischoff, Διευθυντής της Volkswagen Design, εξηγεί: «Το R σηματοδοτεί την σπορ κορυφή του προγράμματος μας και το λογότυπο R χρησιμεύει ως έκφραση, τόσο αισθητικής όσο και αθλητισμού. Ταυτόχρονα, κερδίζει τόσο από άποψη σαφήνειας όσο και χάριτος, όπως και το νέο λογότυπο της μάρκας Volkswagen.»

Ο Jost Capito τονίζει: «Το νέο λογότυπο για τα μοντέλα R και R-Line συμβαδίζει επίσης με την νέα κατεύθυνση της μάρκας Volkswagen R.»

Το επανασχεδιασμένο σήμα R-Line μπορεί να δείτε για πρώτη φορά στο νέο Atlas Cross Sport R-Line στη Βόρεια Αμερική. Το όχημα, το οποίο παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο αυτοκίνητο στο Διεθνές Auto Show της Νέας Υόρκης την άνοιξη, θα γιορτάσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στις 11 Οκτωβρίου.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.