Honda Jazz:

Honda Jazz and Honda Jazz Crosstar ExteriorΗ Honda αποκάλυψε το νέο Jazz το οποίο εφοδιάζεται με προηγμένη υβριδική τεχνολογία δύο ηλεκτροκινητήρων, στάνταρ για πρώτη φορά. Η νέα γενιά του δημοφιλούς hatchback κατηγορίας Β συνδυάζει την κορυφαία άνεση και ευρυχωρία για τα οποία φημίζεται το Jazz με μία εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά ηλεκτρικού οχήματος και προηγμένα χαρακτηριστικά τεχνολογίας και ασφάλειας.  Το νέο Jazz θα λανσάρει τα πλεονεκτήματα απόδοσης και τις επιδόσεις της υβριδικής κίνησης στο ευρύ κοινό και θα επιταχύνει την πορεία της Honda για την επίτευξη του στόχου της για εξηλεκτρισμό της ευρωπαϊκής γκάμας της μέχρι το 2022.

Η επόμενη γενιά Jazz θα είναι το πρώτο ευρωπαϊκό μοντέλο της Honda που θα φέρει το νέο σήμα “e:HEV”. Είναι το πρώτο παράδειγμα του διακριτικού τίτλου “Honda e:Technology” που θα αναγράφεται σε όλα τα μελλοντικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Honda Jazz Interior ViewΜία ακόμα προσθήκη στην οικογένεια Jazz είναι η νέα έκδοση ‘Crosstar’, που σχεδιάστηκε για να προσελκύσει τους φίλους της crossover σχεδίασης. Η νέα έκδοση Crosstar  θα υιοθετεί το ίδιο υβριδικό σύστημα κίνησης και τα ίδια χαρακτηριστικά εσωτερικού με το στάνταρ μοντέλο, αλλά θα έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος, μοναδική σχεδίαση μάσκας, αδιάβροχη επένδυση καθισμάτων και ενσωματωμένες ράγες οροφής.

Η επόμενη γενιά του hatchback κατηγορίας Β της Honda έχει εξελίξει την άμεσα αναγνωρίσιμη σιλουέτα ενός όγκου του Jazz.  Η απέριττη, καθαρή σχεδιαστική φιλοσοφία που θα προσδιορίζει την ταυτότητα των μελλοντικών μοντέλων Honda ακολουθεί τις βασικές λειτουργικές και στιλιστικές αρχές που πρωτοείδαμε στο Honda e.

Honda Jazz Interior ViewΧάρη στις νέες δομικές τεχνολογίες, η κολόνα Α είναι μισή σε πλάτος συγκριτικά με αυτή του προηγούμενου μοντέλου, βελτιώνοντας την οριζόντια ορατότητα προς τα εμπρός. Η καλαίσθητη σχεδίαση της κολόνας Α είναι αποτέλεσμα της πολύ βελτιωμένης στρεπτικής ακαμψίας και νέων δομικών τεχνολογιών που μεταφέρουν τα φορτία πρόσκρουσης προς τα ειδικά σχεδιασμένα σημεία κατάρρευσης.

Φυσικές, ζωηρές γραμμές εκτείνονται οριζόντια κατά μήκος των πλευρών του αυτοκινήτου, αποτυπώνοντας μία φρέσκια σχεδίαση. Για πρώτη φορά στην Ευρώπη, το Jazz θα διατίθεται μόνο με ένα προηγμένο υβριδικό σύστημα δύο ηλεκτροκινητήρων, που προσφέρει ένα εξαιρετικό μίγμα ισχυρών και αβίαστων επιδόσεων και εντυπωσιακά χαμηλής κατανάλωσης. Το σύστημα έχει αναπτυχθεί για το Jazz και παρέχει  μία αίσθηση ομαλής οδηγικής συμπεριφοράς και άμεσης απόκρισης.

Διαισθητική τεχνολογία infotainment με ενσωματωμένη συνδεσιμότητα και ένα WiFi hotspot διασφαλίζουν ότι οι επιβάτες μπορούν να παραμένουν συνδεδεμένοι στην καθημερινότητά τους. Η νέα διεπαφή με οθόνη αφής LCD υιοθετεί τη φιλοσοφία λειτουργίας ενός smartphone, με έλεγχο μέσω χειρονομιών (swipe) για την αναζήτηση πρόσφατων εφαρμογών και media lists. Στην ολοκληρωμένη γκάμα εφαρμογών μπορεί να προστεθεί το ‘smartphone mirroring’, μέσω ενσωματωμένου Android Auto και Apple CarPlay, που διατίθεται για κατόχους Jazz μέσω ασύρματης σύνδεσης για πρώτη φορά.

Η ποιότητα εσωτερικού του νέου Jazz προσφέρει επίπεδα άνεσης και ευρυχωρίας απαράμιλλα στην κατηγορία B. Η σύγχρονη διάταξη εσωτερικού απηχεί τις ‘καθαρές’ εξωτερικές γραμμές, με κυρίαρχο στοιχείο έναν απέριττο, φιλικό προς το χρήστη πίνακα οργάνων. Το φαρδύ υποβραχιόνιο της κεντρικής κονσόλας παραπέμπει σε εξοπλισμό αυτοκινήτων μεγαλύτερων κατηγοριών.

Το νέο Jazz διατηρεί τα κορυφαία επίπεδα ευρυχωρίας εσωτερικού που ήταν χαρακτηριστικό γνώρισμα των προηγούμενων γενιών χάρη στην έξυπνη τοποθέτηση των εξαρτημάτων του υβριδικού συστήματος κίνησης στο πλαίσιο και στο χώρο του κινητήρα. Το μυστικό για τη μεγιστοποίηση του χώρου στην καμπίνα είναι η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ στο κέντρο το πλαισίου κάτω από τα εμπρός καθίσματα, που είναι μοναδικό στην κατηγορία.

Ολοκληρώνοντας το ισχυρό πακέτο του νέου Jazz, η Honda προσφέρει την πιο πλήρη γκάμα προηγμένων χαρακτηριστικών ασφάλειας και βοηθημάτων οδηγού στην κατηγορία.

Το πεδίο εφαρμογών της τεχνολογίας Honda Sensing έχει αυξηθεί με τη χρήση μιας νέας πιο ευρυγώνιας κάμερας υψηλότερης ευκρίνειας, που αντικαθιστά το προηγούμενο σύστημα κάμερας και ραντάρ. Αυτό επιτρέπει τη βελτιωμένη αναγνώριση του περιβάλλοντος χώρου, συμπεριλαμβανομένων των ορίων των δρόμων χωρίς κράσπεδα η άλλες σημάνσεις στο πλάι. Το Collision Mitigation Brake System (CMBS) έχει αναβαθμιστεί με νυχτερινή λειτουργία για την ανίχνευση πεζών και δικυκλιστών όταν δεν υπάρχει φωτισμός στον δρόμο, και τώρα ενεργοποιεί τα φρένα όταν αντίθετα εισερχόμενα οχήματα διασχίζουν το δρόμο ή εισέρχονται στην πορεία του αυτοκινήτου. Το νέο σύστημα κάμερας επιτρέπει επίσης στο Adaptive Cruise Control (ACC) να ακολουθεί την κυκλοφορία με χαμηλές ταχύτητες σε ένα μποτιλιάρισμα και χρησιμοποιεί το Lane Keep Assist σε αστικούς και αγροτικούς δρόμους.

Οι πωλήσεις της επόμενης γενιάς του Honda Jazz για τις ευρωπαϊκές αγορές θα ξεκινήσουν στα μέσα του 2020.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.