Mazda CX-30:

Η Mazda CX-30, η νέα γενιά crossover της Ιαπωνικής μάρκας πήρε τον τίτλο «Novità dell’Anno» δηλαδή «Καινοτομία της Χρονιάς» για το 2020. Με το 14,4% των προτιμήσεων, το Mazda CX-30 επιλέχθηκε από τους αναγνώστες του περιοδικού Quattroruote που εξέφρασαν την άποψή τους μέσω του site quattroruote.it που επίσης ανήκει στον εξειδικευμένο Ιταλικό Όμιλο.

Αυτή είναι και η πρώτη φορά που η Mazda κερδίζει αυτό το βραβείο, όντας και η πρώτη ιαπωνική μάρκα που λαμβάνει αυτή την τιμή. Το βραβείο αυτό αποτελεί μέρος ενός πολύ σημαντικού έτους για τη Mazda, η οποία φέτος γιορτάζει τα 100 της χρόνια από την ίδρυση της. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το 2018, η Mazda κέρδισε το βραβείο «Q Global Tech» για τον επαναστατικό κινητήρα SKYACTIV-X.

Το βραβείο παρουσιάστηκε από τη Laura Confalonieri, Αντιπρόεδρο του Quattroruote, μαζί με την Alessia Ventura, το γνωστό πρόσωπο του τηλεοπτικού προγράμματος DriveUp. «Είναι μεγάλη χαρά και τιμή μας που λαμβάνουμε ένα τόσο σημαντικό βραβείο για το αυτοκίνητο μας στην Ιταλία», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, και συνέχισε: «Μια σημαντική αναγνώριση της πορείας που κάνει η Mazda και της οποίας το CX-30 είναι η πιο πρόσφατη μαρτυρία: μια συνεκτική εξέλιξη στο σχεδιασμό και την τεχνολογία που προσφέρει στους πελάτες μας μια εκλεπτυσμένη επιλογή. Θα ήθελα να μοιραστώ αυτό το βραβείο με ολόκληρη την ομάδα της Mazda στην Ιταλία, συναδέλφους, αντιπροσώπους και εξουσιοδοτημένους επισκευαστές που εργάζονται με εξαιρετικό πάθος, μέχρι τη Χιροσίμα, όπου δημιουργήθηκε το αυτοκίνητο». Τα βραβεία αυτά του Quattroruote διεξάγονται από τον Ιανουάριο του 2000, με σκοπό να αναθέσουν στους αναγνώστες του την ευθύνη να αναγνωρίσει τη σημαντικότερη καινοτομία μεταξύ των αυτοκινήτων που παρουσιάστηκαν τους προηγούμενους δώδεκα μήνες. Μια επιλογή υπαγορευόμενη από την επιθυμία να ανταμείψει ένα μοντέλο που εκτιμήθηκε από μια μεγάλη λαϊκή κριτική επιτροπή, αναθέτοντας στο εκδοτικό προσωπικό το μόνο καθήκον της προεπιλογής των υποψηφίων, με αποκλεισμό των supercars και των exclusive αυτοκινήτων.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.