Ένα από τα μεγαλύτερα και πιο δημοφιλή γεγονότα των σπορ, ανά το παγκόσμιο είναι ο τελικός του Super Bowl στις Ηνωμένες Πολιτείες. Φέτος, θα πραγματοποιηθεί στο Hard Rock Stadium του Μαϊάμι στις 2 Φεβρουαρίου. Όπως καταλαβαίνεται οι διαφημίσεις σε ένα τέτοιο γεγονός κοστίζουν εκατομμύρια δολάρια για να προβληθούν και ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος. Γι’ αυτό, η Porsche επιστρέφει μετά από πολλά χρόνια στο Super Bowl με ένα επικό βίντεο, στο οποίο περνά μηνύματα για το παρόν το μέλλον αλλά και για το παρελθόν της θρυλικής Γερμανικής εταιρείας.

Πρωταγωνιστής του συγκεκριμένου χιουμοριστικού διαφημιστικού βίντεο είναι φυσικά η νέα Porsche Taycan, με συμπρωταγωνιστές τα 918 Spyder, 718 Cayman GT4, 911 RSR, Carrera GT, 930 Turbo, 911 Carrera 4S και  911 GT2 RS.

Το «κηνύγι» ξεκίνησε από το μουσείο της Porsche στην Στουτγάρδη, και πέρασε από διάφορες τοποθεσίες της Γερμανίας, όπως το Heppenheim, Heidelberg και το μαγευτικό “Black Forest”

Δεν θα σας κάνουμε άλλα “spoilers”,  δείτε παρακάτω το βίντεο!

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=92sXWVxRr0g[/embedyt]

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.