Volkswagen Group:

Το Volkswagen Group ανακοίνωσε επίσημα πως η επόμενη γενιά των κινητήρων της εσωτερικής ανάφλεξης, θα είναι και η τελευταία, μετά από το 2026.
Οι γνωστές μεγάλες εταιρείες βρίσκονται υπό πίεση αυτό το διάστημα για να καταπολεμήσουν τις εκπομπές ρύπων και να μετατρέψουν τις γκάμες τους σε, εξ ολοκλήρου, ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

«Οι συνεργάτες μας εργάζονται αυτό το διάστημα για να παράγουν την τελευταία πλατφόρμα οχημάτων που δεν θα είναι ουδέτερα σε ρύπους. Σιγά-σιγά θα εξαφανίσουμε τους κινητήρες εσωτερικής ανάφλεξης» δήλωσε ο Michael Jost, Υπεύθυνος Στρατηγικής της Volkswagen.

Το VW Group ξεκίνησε ήδη το πρώτη κύμα εντελώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων του, συμπεριλαμβανομένου και του Porsche Taycan. Οι 12 μάρκες, αναμένονται να κυκλοφορήσουν συνολικά 15 εκατομμύρια αυτοκίνητα, με τον όμιλο να υπολογίζει ένα συνολικό ποσό 50 δισεκατομμυρίων ευρώ ως το κόστος της μεταφοράς από εσωτερική ανάφλεξη σε εντελώς ηλεκτρικούς κινητήρες ΚΑΙ αυτό-οδηγούμενα αυτοκίνητα. Η παραγωγή του I.D. Neo, από την VW θα ξεκινήσει σε 12 μήνες στην Γερμανία, και θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα I.D. σε άλλα δυο εργοστάσια της Κίνας από το 2020. Μέχρι το 2030, ο όμιλος θα παρέχει 300 εντελώς ηλεκτρικά, αυτοκίνητα, βαν, φορτηγά και μοτοσυκλέτες.  Τα μόνα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής ανάφλεξης θα βρίσκονται μόνο σε χώρες/τοποθεσίες όπου είναι δύσκολο να χτιστεί σημείο φόρτισης.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.