Η Porsche έκανε ακόμη ένα αποφασιστικό βήμα προς την ψηφιακή αναγέννηση της με το Digital Lab. Η εταιρεία παραγωγής σπορ αυτοκινήτων μπήκε στο νέο εργαστήρι της στο Βερολίνο, τον Αύγουστο του 2016. Σκοπός του εργαστηρίου είναι να αναγνωρίζει και να δοκιμάζει νέες λύσεις στον χώρο της τεχνολογίας και πληροφορικής. Το εργαστήρι παρέχει στην Porsche μια πλατφόρμα συνεργασίας με εταιρείες στον χώρο της τεχνολογίας, εταιρείες start-up αλλά και με την επιστημονική κοινότητα. Μαζί με την θυγατρική της εταιρείας, MHP, αποτελούν την πρωτοπόρο συμμαχία στον χώρο διαχείρισης και IT στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Ο Lutz Meschke, Αναπληρωτής Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, Χρηματοδότησης και IT, μίλησε για το Lab: «Βλέποντας την βιομηχανία να εξελίσσεται συνεχώς, η Porsche αποφάσισε να την ακολουθήσει. Η ψηφιακή μεταμόρφωση που περνά η βιομηχανία μας επηρεάζει όλους, τις εσωτερικές διαδικασίες, επικοινωνία με τον καταναλωτή και τα προϊόντα μας. Τα οχήματα χρειάζονται συνεχώς περισσότερη συνδεσιμότητα ξεκινώντας αυτή την επανάσταση στην τεχνολογία του αυτοκινήτου. Αυτό σημαίνει πως στο παιχνίδι έχουν μπει και καινούργιοι παίκτες. Στο περιβάλλον αυτό, η Porsche έχει σκοπό να αποτελέσει την πιο καινοτόμο εταιρία στον χώρο της αποκλειστικότητας και δυναμικής κινητικότητας».

Η φιλοσοφία πίσω από το Lab: Να δημιουργηθεί δικτυωμένη σκέψη. Το Porsche Digital Lab βρίσκετε στην περιοχή Friedrichshain του Βερολίνου. Αυτή την στιγμή, διάφορες ομάδες από την Porsche και την MHP, μελετούν όλους τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να καινοτομήσει η Porsche στους χώρους μεγάλων δεδομένων και μηχανικής γνώσης, τεχνολογία του cloud, Industry 4.0 και του Internet of Things (η πρόσθεση του διαδικτύου σε καθημερινά αντικείμενα) με σκοπό να βρεθούν πρακτικές λύσεις. Συνολικά εργάζονται δώδεκα μυαλά αυτή την στιγμή στο εργαστήρι, ενώ στο μέλλον η ομάδα αυτή θα μεγαλώσει. Για την ώρα, η ομάδα αυτή εξερευνά τρόπους με τους οποίους να χτιστούν πρωτότυπα IT. Ο Dr. Sven Lorenz, Αντιπρόεδρος Συστημάτων Πληροφοριών της Porsche, δήλωσε: «Το Porsche Digital Lab μας δίνει την ευκαιρία να πειραματιστούμε με νέες τεχνολογίες και να βάλουμε σε πράξη καινοτομίες στον χώρο IT με ταχύτητα και ευελιξία».

Η δουλειά αυτή απαιτεί μια δημιουργική προσέγγιση και στενή επαφή με άλλες καινοτόμες εταιρείες στον χώρο των τεχνολογιών. Το Βερολίνο πλέον αποτελεί ένα παράδεισο για εταιρείες start-up για αυτό και επιλέχθηκε ως η βάση για το Lab. Ο Διευθυντής του Porsche Digital Lab, Boris Behringer, είναι 42 ετών και τα τελευταία 15 χρόνια πήγε από τμήμα σε τμήμα της Porsche μαθαίνοντας όσα μπορούσε. Η φιλοσοφία του εργαστηρίου πηγάζει από τον ίδιο και την γνώση του.

Petros Soutzis has spent 39 years as a motoring journalist, driven by his passion, dedication, and extensive experience in everything related to cars. As a Cypriot journalist, he is the only representative from his country in the COTY committee (Car of the year). He is also a Vice President and a founding member of the Autobest Association, which elects the European Best Buy Car of the Year. These same qualities have been the cornerstone of autokinito.com.cy, which has become the go-to site for everyone who loves cars, motorsports, or anyone simply interested in purchasing a car in Cyprus.