autokinito.com.cy by Petros Soutzis

Τα 10 αγαπημένα μας Ιαπωνικά όπλα των 90’s (Photos)

LEGENDS

Όλοι μας μεγαλώσαμε με αφίσες με supercars επάνω στους τοίχους του δωματίου μας. Είτε ήταν Porsche, Ferrari, Lamborghini η κάτι ξεχασμένα American muscle cars! Μερικοί από εμάς τους Petrolheads είχαμε και λίγους Ιαπωνικούς θρύλους.. Χωρίς αμφιβολία τα εργοστάσια στην Ιαπωνία είχαν κέφια την δεκαετία του 90! Δεν έχει σημασία αν είσαι «βαγγίτης» η «αλφίστι» τα παρακάτω ιαπωνικά όπλα τα σέβεσαι και τα ποθείς!

Πάμε να δούμε λοιπόν τα Top 10 Ιαπωνικά Hall of Famers

Honda NSX 1990-2005

Όταν ένα τρεις φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 ασχοληθεί με την εξέλιξη ενός αυτοκινήτου, τότε τα αποτελέσματα δεν μπορούν να είναι πάρα μόνο σπουδαία. Όμως, όταν αυτός ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν ο Ayrton Senna και το αυτοκίνητο είναι ένα Honda NSX, τότε μιλάμε για θαύματα! Ιδού το πρώτο “supercar” της Honda με μόλις 270 ίππους στους τροχούς. Ο κόσμος το αγάπησε τόσο πολύ, που η παραγωγή της πρώτης γενιάς διήρκησε 15 χρόνια!

Δείτε το επόμενο

 

1989, Nissan Skyline GT-R (R32,R33,R34)

Θα ήταν ανορθόδοξο να μην συμπεριλάβουμε όλες τις γενιές του θρυλικού Nissan Skyline GT-R. Πραγματικά απαγορεύεται να επιλέξεις το αγαπημένο σου μεταξύ των τριών. Όλα ήταν μπροστά από την εποχή τους και ανήκουν όλα στο Hall of Fame της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Με τον θρυλικό κινητήρα RB26 με άπειρες δυνατότητες που ακόμα και σήμερα μπορεί να τρομοκρατήσει δεκάδες supercars. Και ας μην μιλήσουμε για τον ήχο.. αχ αυτός ο ήχος!

Δείτε το επόμενο

 

Mazda RX-7 1992

Το 1992 εμφανίστηκε η τρίτη γενιά του επιβλητικού RX-7 που έμαθε στον κόσμο τι εστί κινητήρας Wankel. Εισέβαλε προκλητικά στα λημέρια των supercars και έφτασε σε σημείο να τα αγχώνει! Μελλοντικά, ακολούθησαν ειδικές εκδόσεις όπως Type-RZ και Bathurst. Ήταν, είναι και θα παραμείνει στην ιστορία ως ένα συγκλονιστικό αυτοκίνητο επιδόσεων.

Από το 1991 μέχρι το 2002 πωλήθηκαν συνολικά 70,000 (FD) Rx-7. Έχουμε και λίγα στο νησί μας!

Δείτε το επόμενο

 

Μitsubishi Lancer Tommi Makinen Edition (6.5)

Δεν χρειάζεται και ιδιαίτερες συστάσεις το συγκεκριμένο ιαπωνικό όπλο. Μια ειδική έκδοση που έφτιαξε η Μitsubishi προς τιμή του Φιλανδού Tommi Makkinen για να γιορτάσει τους τέσσερις παγκόσμιους τίτλους που κέρδισε στο WRC. Έκδοση η οποία παράχθηκε σε μόλις 2500 μονάδες. Κάτω από το καπό υπάρχει ένας δίλιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας 276 ίππους και 373 Nm ροπής.

Δείτε το επόμενο

 

Toyota Supra MKIV

Είναι αδύνατο να μην υπάρχει σε αυτή τη λίστα  το Supra. Οι petrolheads πέφτουν στο πάτωμα και προσκυνούν τον θρυλικό κινητήρα 2JZ. Ένας τρίλιτρος κινητήρας με διπλά turbo, που φτιάχτηκε για να δέχεται… μετατροπές. Εργοστασιακό το Supra  έχει τελική ταχύτητα στα 251 khm και 0-100 από στάση σε 5.1 δευτερόλεπτα.  Η τέταρτη γενιά του Toyota Supra είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο περιζήτητα γιαπωνέζικα μοντέλα όλων τον εποχών. Αν δεν πιστεύετε στον κεραυνοβόλο έρωτα τότε σας έχω νέα.. δείτε το 2 Fast 2 Furious και αν δεν πετύχει, τότε ανοίξτε το PS2 βάλτε μέσα το CD του “NEED FOR SPEED UNDERGROUND 2 και απολαύστε! «Riders on the storm»

Δείτε το επόμενο

 

Honda EK9/DC2 Type R

Type-R των 90’s… Τρείς λέξη που συνάδουν με το χρώμα «championship white», Recaro semi bucket καθίσματα και αλουμινένιος μοχλός ταχυτήτων. Τα τελευταία ατμοσφαιρικά όπλα με κόφτη στις 8500+rpm. Οι B16b και B18c Spec R είναι αναμφίβολα δύο από τους καλύτερους ατμοσφαιρικούς κινητήρες όλων τον εποχών. Ας μην μιλήσουμε για τον ήχο.. μετά τις 5800 – 6200rpm. Κάτι παθαίνουν και μεταλλάσσονται σε πεινασμένες ύαινες! Δυστυχώς στην Κύπρο αρκετά από αυτά τα θρυλικά αυτοκίνητα έπεσαν «θύματα» κακής αισθητικής και υπέρμετρου tuning, με ιδιοκτήτες που δεν κατάλαβαν ποτέ για πιο λόγο η Honda τα κατασκεύασε.

Λίγο ημισυνθετικό λαδάκι στο «glove box» και είσαι έτοιμος για πόλεμο!

Δείτε το επόμενο

 

Nissan Silvia s13/s14/s15

Το hit της Ιαπωνίας που το 1988 κέρδισε και το βραβείο Car of The Year. Ένα chassis που είναι έτοιμο για κατάβαση από βουνό της Ιαπωνίας με μια SR20DET να κελαηδά! Ίσως, το πιο διάσημο “Drift Car” όλων των εποχών και σίγουρα ένα από τα πιο αγαπημένα ιαπωνικά πισωκίνητα. Δυστυχώς, πλέον είναι πολύ δύσκολο να βρεις ένα καθαρόαιμο Silvia, ειδικά S13 αφού τα περισσότερα πέρασαν από σοβαρές μετατροπές και engine swaps. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αρκεί να βρίσκεται κάτω από το καπό μια RB26… ένας θανατηφόρος συνδυασμός για τα πίσω ελαστικά!

Δείτε το επόμενο

 

Subaru Impreza WRX STi 1992-2000

Γεννήθηκε και το DNA του φωνάζει ράλι! Μυρωδιές από WRC, μπάκετ καθίσματα, απλό, λιτό και έτοιμο για πόλεμο. Έχουν γράψει ιστορία στο WRC με χιλιάδες οπαδούς ανά το παγκόσμιο. Να το θέσω αλλιώς.. αποκλείεται να μην έχεις έστω και ένα καπέλο η φανέλα μπλε με κίτρινο και να γράφει Subaru World Rally Team. Όμως.. δεν είναι για όλους. Είναι αυτοκίνητα που απαιτούν σεβασμό και θέλουν ειδική μεταχείριση για να πάνε γρήγορα.

Κατά την γνώμη μου, το καλύτερο Impreza που πέρασε τις γραμμές του εργοστασίου της Subaru είναι το 22B Sti. Ένα διαμάντι που δημιουργήθηκε το 1998 για τα 40χρονά της Subaru και άφησε ιστορία, σάλια και αφίσες στα δωμάτια των petrolheads!

Δείτε το επόμενο

 

Toyota Celica GT-4 ST (165/185/205)

Δεν είναι ανάγκη να αναφέρουμε και πολλά για το συγκεκριμένο.. Τέσσερα παγκόσμια πρωταθλήματα οδηγών, δύο κατασκευαστών και λίγα ονόματα «ημίθεων» Juha Kankkunen, Carlos Sainz, Bjorn Waldegard και Didier Auriol. Το 1986 ο θρύλος έκανε το ντεμπούτο του στην Ιαπωνία και τα υπόλοιπα είναι γραμμένα στα βιβλία της ιστορίας.

Δείτε το επόμενο

 

Nissan Pulsar GTIR

Το «Godzilla» δεν ήταν το μόνο θρυλικό μοντέλο της Nissan στην χρυσή 10τία των 90’s. Κατασκεύασε επίσης, ένα “φτηνό”, πρακτικό και πολύ γρήγορο όπλο.. ιδού το “baby Godzilla”. Ένα πενταθέσιο τετρακίνητο hatchback το οποίο από στάση φτάνει τα 100khm σε μόλις 5.4 δευτερόλεπτα. Λογικό, αφού κάτω από το καπό βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος SR20DET με 227 ίππους και 280Nm ροπής.

 

Exit mobile version