autokinito.com.cy by Petros Soutzis

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ: 6 Ioυλίoυ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ 6 ΙΟΥΛΙΟΥ

Famagusta Autosprint 1997

Στo ώτoσπριvτ της Αμμoχώστoυ του 1997 ο Αvτρέας Τσoυλόφτας κατάφερε vα αvεβεί στo ψηλότερo σκαλoπάτι τoυ βάθρoυ με το Mitsubishi Lancer Evo III. Δεύτερoς με ίδιo αυτoκίvητo κατάφερε vα τερματίσει o Σιώφερoς εvώ τηv τριάδα τωv vικητώv συμπλήρωσε o τότε πρωτoπόρoς τoυ πρωταθλήματoς Μάριoς Παvαγιώτoυ με Mitsubishi Galant VR4. Ο αγώvας ήταv o τέταρτoς της φετιvής περιόδoυ και διοργάνωσε oμώvυμη λέσχη στo Παραλίμvι. Τέταρτoς με τη Lancia HF o Αvτρέας Κακoυράτoς εvώ o Σάββας Χ”Σάββας, περιoρίστηκε σε μια πέμπτη θέση γεvικής αφoύ αvτιμετώπισε πρoβλήματα με τo κιβώτιo ταχυτήτωv τoυ αυτoκιvήτoυ τoυ. Τηv εξάδα τωv βαθμώv κατάφερε vα κλείσει o Γιαvvάκης Παφίτης με τo συμβατικό Lancer Evo.

Δείτε το επόμενο

Aphrodite Rally 1986

Ο Ντίμης Μαυρόπουλος με συνοδηγό τον Χρίστο Παναγίδη στο τιμόνι του Audi Quattro κερδίζουν το Ράλι Αφροδίτης του 1986. Ένα αγώνα που διοργάνωσε η Λέσχη Αυτοκινήτου Πάφου και σε αυτόν έτρεξαν 36 πληρώματα. Δεύτερη θέση γενικής για τους Κύπρο Κυπριανού και Δάφνη Ευριπίδου με Peugeot 205 GTi ενώ την τριάδα έκλεισαν οι Αντώνης Ιερόπουλος και Μιχαλάκης Μιχαήλ με Nissan 240 RS. Στον τερματισμό έφτασαν 23 πληρώματα από τα οποία τα επτά ήταν στην κατηγορία των αρχαρίων.

Δείτε το επόμενο

Luigi Musso 1958

Ο Ιταλός οδηγός αγώνων Luigi Musso γεννήθηκε στις 28 Ιουλίου το 1924 στην Ρώμη. Το 1955 εντάχθηκε στην ομάδα της Ferrari, ξεκινώντας ένα «εμφύλιο» απέναντι στους ομόσταυλους του Mike Hawthorn και Peter Collins. Ένας από τους λόγους ήταν η συμφωνία των δύο Βρετανών να μοιράζονται το χρηματικό έπαθλο της 1ης θέσης. Σύμφωνα με την αρραβωνιαστικιά του, ο Luigi το 1958 είχε πολλά οικονομικά προβλήματα και έπρεπε πάση θυσία να κερδίσει το Γαλλικό GP του 1958. Δυστυχώς, έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιου του, βρέθηκε σε χαντάκι με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του στις 6 Ιουλίου το 1958.

Δείτε το επόμενο

Renault 4CV

Αυτή τη μέρα το 1961 τέλειωσε η παραγωγή του θρυλικού Renault 4CV. Ένα μοντέλο που διατέθηκε σε πάνω από ένα εκατομμύριο πελάτες ενώ βρισκόταν στην παραγωγή από το 1947. Το γαλλικό τετράθυρο αυτοκίνητο διέθετε ένα τετρακύλινδρο 760 κ.εκ. κινητήρα απόδοσης 17 ίππων με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων τριών σχέσεων.

Δείτε το επόμενο

Thomas Davenport 1802

Ο Αμερικανός σιδηρουργός Thomas Davenport γεννήθηκε στις 9 Ιουλίου το 1802 στο Βερμόντ. Το 1834 κατασκεύασε τον πρώτο Αμερικάνικο DC ηλεκτρικό κινητήρα που τον εφάρμοσε επάνω σε ένα μικρό μοντέλο αυτοκινήτου, ανοίγοντας τον δρόμο για την μετέπειτα ηλεκτροδότηση των τραμ. Με τη σύζυγό του Emily και τον συνάδελφό του Orange Smalley, ο Davenport έλαβε το πρώτο αμερικανικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για μια ηλεκτρική μηχανή. Το 1840 χρησιμοποίησε τον ηλεκτρικό του κινητήρα για να εκτυπώσει το Electro-Magnetic and Mechanics Intelligencer, την πρώτη εφημερίδα που εκτυπώθηκε με ηλεκτρικό ρεύμα.

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

Exit mobile version