ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ: 12 Μαίoυ

4. OΦΑ Charity Cross 1985

COSTAS PANAYIOTIDES

Το 1985 το OΦΑ Charity Cross διοργανωνόταν για πρώτη φορά, και αυτό σαν μετεξέλιξη του ΤΕΜΟΝΙΚΑ Ωτοκροςς που διοργάνωνε για πέντε συνεχόμενα χρόνια ο Τάκης Παναγίδης.

Ένας αγώνας που πρόσφερε χιλιάδες λίρες για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Στον αγώνα δήλωσαν συμμετοχή 47 οδηγοί αλλά κατάφεραν να εκκινήσουν μόνο οι 35.

Την πρώτη θέση πήρε ο Κώστας Παναγιωτίδης με το VW Golf και χρόνο 2.09.53 ενώ ακολούθησε στη δεύτερη θέση ο Χρίστος Φασαρίας με Ford Escort  ΜΚ ΙΙ και χρόνο 2.11.83. Την τριάδα στο βάθρο έκλεισε ο Κύπρος Κυπριανού Talbot Lotus (2.12.27)

3. Claudio Lombardi 1942

Ο πρώην μηχανικός της F1 και διευθυντής της ομάδας της Ferrari, Claudio Lombardi γεννήθηκε το 1942 στην Αλεξάνδρεια. Ο Lombardi σπούδασε μηχανολογία στο Πανεπιστήμιο της Μπολόνια όπου προσβλήθηκε άμεσα από το ερευνητικό κέντρο της Fiat. Στη συνέχεια, έγινε επικεφαλής του τμήματος μηχανικής της Lancia και μαζί κατέκτησαν αρκετά παγκόσμια πρωταθλήματα ράλι. Το 1989 συνέχισε την καριέρα του στην Ferrari και το 1991 έγινε ο διευθυντής της ομάδας μέχρι το 1993.  Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Lombardi σχεδίασε τον θρυλικό 12 κύλινδρο κινητήρα της Ferrari. Το 1994 μεταφέρθηκε στο πρόγραμμα Ferrari GT. Από το 2000 έως το 2010 εργάστηκε ως τεχνικός σύμβουλος για την Aprilia, σχεδιάζοντας τον κινητήρα Aprilia RSV4 που θα έδινε στον Max Biaggi τον παγκόσμιο τίτλο στο Superbike το 2010.

2. Mille Miglia 1957

THE MILLE MIGLIA TRAGEDY 1957

Τo 1957 o μηχαvoκίvητoς αθλητισμός θρηνεί τηv τραγωδία τoυ Mille Miglia. Η Ferrari του Alfonso De Portago έφυγε από το δρόμο ύστερα από σπασμένο ελαστικό στo Guidizzollo, κovτά στηv Μπρέσια με αποτέλεσμα να σκοτωθεί τόσο ο Alfonso ο συνοδηγός του όσο και δέκα θεατές. Πέντε από αυτούς ήταν παιδιά. Αυτό σήμαινε και το τέλος του αγώνα του Mille Miglia όπως διοργανωνόταν από τότε που ξεκίνησε

1. Stefano Modena 1963

STEFANO MODENA

Επίσης τo 1963 γεννιέται o πιλότος της φόρμουλα ένα Stefano Modena. Ο Ιταλός έτρεξε στο πρωτάθλημα τις χρονιές 1987 – 1992 για τις ομάδες της Brabham, EuroBrun, Tyrell και Jordan χωρίς όμως να πάρει νίκη. Ανέβηκε δύο φορές στο βάθρο παίρνοντας και 17 βαθμούς πρωταθλήματος. Ο τελευταίος του αγώνας ήταν ο Αυστραλιανό γκραν πρι του 1992.

Πάθος, αφοσίωση και εμπειρία σε ό,τι αφορά τον κόσμο του αυτοκίνητου χαρακτηρίζουν την πορεία του Πέτρου Σουτζιή, τα 30 και πλέον χρόνια του, στο χώρο των ΜΜΕ. Τα ίδια χαρακτηριστικά θα έχει και το autokinito.com.cy, το οποίο στοχεύει να γίνει το σημείο αναφοράς για όλους όσους αγαπούν το αυτοκίνητο, το μηχανοκίνητο αθλητισμό ή ενδιαφέρονται για την αγορά αυτοκινήτου στην Κύπρο και στον κόσμο.