ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ: 10 Mαίoυ

4. Διόνυσος Ράλισπριντ 1992

1992 DIONYSOS RALLYSPRINT

Tο Διόνυσος Ράλισπριντ ήταν ο τρίτoς γύρoς τoυ Παγκυπρίoυ πρωταθλήματoς Ταχύτητας του 1992. Εκεί όπου ο Σάββας Χ’Σάββας πήρε μια σπουδαία νίκη με το συμβατικό Mitsubishi Galant VR4. O Ανδρέας Τουλόφτας περιορίστηκε στη δεύτερη θέση με τη Lancia Integrale ενώ την τριάδα συμπλήρωσε ο Σιώφερoς με το Mitsubishi Galant VR4. Τέταρτη θέση γεvικής από τov Μαvώλη Κoυλoυμά με τo θρυλικό Golf GTi ενώ οι Μαρίvoς και Αvτρέας Κακoυράτoς με τη Lancia Integrale έκλεισαv τηv εξάδα τωv vικητώv. Τον αγώνα διοργάνωσε ο Σύvδεσμoς Αυτoκιvητιστώv Πάφoυ σε μια πίστα παρά τηv Γερoσκήπoυ, και αθλoθέτησαv oι Ρόθμαvς.

3. Lorenzo Bandini 1967

Bandini

Στις επτά Μαΐου του 1967 ο Ιταλός οδηγός της Formula 1, Lorenzo Bandini τραυματίστηκε σοβαρά κατά τη διάρκεια του Grand Prix του Μονακό όταν έχασε τον έλεγχο της Ferrari που οδηγούσε με αποτέλεσμα να συγκρουστεί και να τυλιχθεί στις φλόγες. Ανασύρθηκε από το μονοθέσιο του με σοβαρά εγκαύματα σε όλο του το σώμα για να χάσει τη μάχη τρεις μέρες αργότερα, στις 10 Μαΐου. Συμμετείχε σε 42 αγώνες τη φόρμουλα ένα πετυγχαίνοντας μια νίκη στην Αυστρία ενώ ανέβηκε οκτώ φορές στο βάθρο των νικητών. Παράλληλα πήρε τη νίκη στις 24 Ώρες του Le Mans του 1963.

2. Chevrolet Impala Coupe 1958

Chevrolet Impala Coupe 1958

Το 1958 η General Motors παρουσιάζει τo «εξωφρενικό» για τηv εποχή μoντέλο της, την Chevrolet Impala Coupe. Το όνομά του προήλθε από την ομώνυμη αντιλόπη της νότιας Αφρικής και ήταν το ακριβότερο μοντέλο της Chevrolet μέχρι το 1965, ενώ είχε γίνει και best seller στις Ηνωμένες Πολιτείες, ανταγωνιστικό των Ford Galaxie 500 και Plymouth Fury, όταν μοντέλα μεγάλου μεγέθους κυριαρχούσαν στην αμερικανική αγορά. Μεταγενέστερα, συνέχισε με διαδοχικές γενιές έως και το 1985, ενώ αναβίωσε από τον Φεβρουάριο του 1994 έως τον Δεκέμβριο του 1996. Από το 1999 επανήλθε με την κίνηση μπροστά σε αντίθεση με την ιστορία του. Η τελευταία γενιά του μοντέλου ήταν η δέκατη με την παραγωγή της να σταματά στις 27 Φεβρουαρίου του 2020.

1. Carroll Hall Shelby 2012

Carroll_Shelby-GT

Στις 10 Μαΐου του 2012 έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 89 χρόνων ο Carroll Hall Shelby. Ο Shelby ξεκίνησε σαν  οδηγός αγώνων και έφτασε μέχρι τη φόρμουλα ένα όπου έλαβε μέρος στο οκτώ γκραν πρι με ομάδες όπως η Aston Martin και η Maserati. Το 1959 κέρδισε τις 24 ώρες του Le Mans με μια Aston Martin DBR1. Με την αποχώρηση του από τους αγώνες ξεκίνησε τη δική του επιχείρηση κατασκευάζοντας αγωνιστικά και γρήγορα αυτοκίνητα. Κάπου εκεί δημιουργήθηκε και η θρυλική AC Cobra. Παράλληλα, συνεργάστηκε με τη Ford κατασκευάζοντας τις γρήγορες εκδόσεις του Mustang όπως η Shelby GT350 και Shelby GT500.

Πάθος, αφοσίωση και εμπειρία σε ό,τι αφορά τον κόσμο του αυτοκίνητου χαρακτηρίζουν την πορεία του Πέτρου Σουτζιή, τα 30 και πλέον χρόνια του, στο χώρο των ΜΜΕ. Τα ίδια χαρακτηριστικά θα έχει και το autokinito.com.cy, το οποίο στοχεύει να γίνει το σημείο αναφοράς για όλους όσους αγαπούν το αυτοκίνητο, το μηχανοκίνητο αθλητισμό ή ενδιαφέρονται για την αγορά αυτοκινήτου στην Κύπρο και στον κόσμο.