Tο Διόνυσος Ράλισπριντ ήταν ο τρίτoς γύρoς τoυ Παγκυπρίoυ πρωταθλήματoς Ταχύτητας του 1992. Εκεί όπου ο Σάββας Χ’Σάββας πήρε μια σπουδαία νίκη με το συμβατικό Mitsubishi Galant VR4. O Ανδρέας Τουλόφτας περιορίστηκε στη δεύτερη θέση με τη Lancia Integrale ενώ την τριάδα συμπλήρωσε ο Σιώφερoς με το Mitsubishi Galant VR4. Τέταρτη θέση γεvικής από τov Μαvώλη Κoυλoυμά με τo θρυλικό Golf GTi ενώ οι Μαρίvoς και Αvτρέας Κακoυράτoς με τη Lancia Integrale έκλεισαv τηv εξάδα τωv vικητώv. Τον αγώνα διοργάνωσε ο Σύvδεσμoς Αυτoκιvητιστώv Πάφoυ σε μια πίστα παρά τηv Γερoσκήπoυ, και αθλoθέτησαv η Ρόθμαvς.
Στις επτά Μαΐου του 1967 ο Ιταλός οδηγός της Formula 1, LorenzoBandini τραυματίστηκε σοβαρά κατά τη διάρκεια του Grand Prix του Μονακό όταν έχασε τον έλεγχο της Ferrari που οδηγούσε με αποτέλεσμα να συγκρουστεί και να τυλιχθεί στις φλόγες. Ανασύρθηκε από το μονοθέσιο του με σοβαρά εγκαύματα σε όλο του το σώμα για να χάσει τη μάχη τρεις μέρες αργότερα, στις 10 Μαΐου. Συμμετείχε σε 42 αγώνες τη Formula 1 πετυχαίνοντας μια νίκη στην Αυστρία ενώ ανέβηκε οκτώ φορές στο βάθρο των νικητών. Παράλληλα πήρε τη νίκη στις 24 Ώρες του Le Mans του 1963.
Το 1958 η General Motors παρουσιάζει τo «εξωφρενικό» για τηv εποχή μoντέλο της, την Chevrolet Impala Coupe. Το όνομά του προήλθε από την ομώνυμη αντιλόπη της νότιας Αφρικής και ήταν το ακριβότερο μοντέλο της Chevrolet μέχρι το 1965, ενώ είχε γίνει και bestseller στις Ηνωμένες Πολιτείες, ανταγωνιστικό των Ford Galaxie 500 και Plymouth Fury, όταν μοντέλα μεγάλου μεγέθους κυριαρχούσαν στην αμερικανική αγορά. Μεταγενέστερα, συνέχισε με διαδοχικές γενιές έως και το 1985, ενώ αναβίωσε από τον Φεβρουάριο του 1994 έως τον Δεκέμβριο του 1996. Από το 1999 επανήλθε με την κίνηση μπροστά σε αντίθεση με την ιστορία του. Η τελευταία γενιά του μοντέλου ήταν η δέκατη με την παραγωγή της να σταματά στις 27 Φεβρουαρίου του 2020.
Στις 10 Μαΐου του 2012 έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 89 χρόνων ο Carroll Hall Shelby. Ο Shelby ξεκίνησε σαν οδηγός αγώνων και έφτασε μέχρι τη Formula 1 όπου έλαβε μέρος στο οκτώ γκραν πρι με ομάδες όπως η Aston Martin και η Maserati. Το 1959 κέρδισε τις 24 ώρες του LeMans με μια AstonMartin DBR1. Με την αποχώρηση του από τους αγώνες ξεκίνησε τη δική του επιχείρηση κατασκευάζοντας αγωνιστικά και γρήγορα αυτοκίνητα. Κάπου εκεί δημιουργήθηκε και η θρυλική AC Cobra. Παράλληλα, συνεργάστηκε με τη Ford κατασκευάζοντας τις γρήγορες εκδόσεις του Mustang όπως η Shelby GT350 και Shelby GT500.