Στις 13 Ιουνίου του 1983 ο Κώστας Παναγιωτίδης κερδίζει την Ανάβαση Νικόκλειας με το VW Golf. To 1.07.80 που έφερε ήταν αρκετό για να του χαρίζει τη νίκη και τους πολύτιμους βαθμούς, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον κυριότερο του αντίπαλο Χρίστο Φασαρία. Ο οδηγός του Ford Escort έφερε χρόνο 1.09.50 έναντι 1.12.40 του Αντώνη Χαραλάμπους με το ΜΙΝΙ που έκλεισε την τριάδα των νικητών. Τον αγώνα διοργάνωσε Πάφου με τη συμμετοχή 19 οδηγών. Μια ανάβαση που παρολίγο να ακυρωθεί όταν ένα αποτσίγαρο από θεατές προκάλεσε πυρκαγιά στο χώρο.
Με τη συμμετοχή σαράντα οκτώ πληρωμάτων διεξήχθει το Σάββάτου 12 Ιουνίου το Ράλι Φοινικούδων που ήταν και ο τέταρτος γύρος του πρωταθλήματος του 2004. Νικητές του αγώνα οι πρωταθλητές Θωμά – Τσιπς, αφού κατάφεραν να οδηγήσουν το Mitsubishi Lancer Evo VI με γρήγορο ρυθμό και μακριά από λάθη για να κερδίσουν εννέα συνολικά ειδικές διαδρομές. Στην δεύτερη θέση της γενικής τερμάτισαν τα ξαδέλφια Παναγιώτης και Νικόλας Θεοφανίδης με ένα συμβατικό Mitsubishi Lancer Evo VII, κερδίζοντας και δύο ειδικές διαδρομές. Την τρίτη θέση στο βάθρο πήραν οι Νικολάου και Γεωργίου ενώ τη νίκη στην κατηγορία των αυτοκινήτων με κίνηση στους δύο τροχούς κέρδισαν οι Γαλαταριώτης – Λουκά με Honda Civic.
Στις 13 Ιουνίου του 1982 χάνει τη ζωή του ο Ιταλός οδηγός της Formula 1 Riccardo Paletti. Εκκινούσε μόλις στο δεύτερο γκραν πρι στην καριέρα του με την ομάδα της Osella και χτύπησε στο ακινητοποιημένο μονοθέσιο του Didier Pironi με 180χλμ. Ο Pironi και ο γιατρός της F1, Sid Watkins, έτρεξαν στο μονοθέσιο του Paletti για να του προσφέρουν τις πρώτες βοήθειες και να τον απεγκλωβίσουν, αλλά η Osella του τυλίχθηκε στις φλόγες. Οι marshials κατάφεραν να τις σβήσουν αλλά ο Paletti άφησε την τελευταία του πνοή στο νοσοκομείο «Βασίλισσα Βικτώρια» του Μόντρεαλ, καθώς είχε υποστεί τραυματισμούς στο στήθος, από το τιμόνι. Ξεκίνησε τη καριέρα του το 1978 από τη Formula Ford όπου κατέλαβε δύο δεύτερες θέσεις και τερμάτισε τρίτος στο πρωτάθλημα. Το 1979 μεταπήδησε στη Φόρμουλα 3, με March και κατέλαβε δύο πέμπτες θέσεις. Στο τέλος της ίδιας χρονιάς, έλαβε μέρος σε αγώνες της Φόρμουλα 2, επίσης με March, έχοντας σαν καλύτερο αποτέλεσμα την 8η θέση. Το 1981 έτρεξε στο πρωτάθλημα της F2, και πάλι με March. Το 1982 κάνει το ντεμπούτο του στην Formula 1, με την ομάδα της Osella, όπου έλαβε μέρος μόλις σε δύο εκκινήσεις. Ο Paletti ήταν μόλις 23 ετών.