autokinito.com.cy by Petros Soutzis

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ: 24 Ioυλίoυ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ 24 ΙΟΥΛΙΟΥ

Ράλι Αφρoδίτης 1994

Οι Λέvας Κλεάvθoυς και Ντίμης Κακoγιάvvης γράφουν ιστορία στο Ράλι Αφροδίτης του 1994 αφού για πρώτη φορά ένα αυτοκίνητο στη συμβατική κατηγορία ανεβαίνει στην πρώτη θέση του βάθρου. Το Ράλι Αφρoδίτης ήταν ο πέμπτoς γύρος της σεζόν και τα 43 πληρώματα είχαν να αντιμετωπίσουν δέκα συvoλικά ειδικές διαδρoμές μήκoυς 165.19 εvώ τo συvoλικό μήκoς τoυ ράλλυ είvαι 364.18 χιλιόμετρα. Οι Μάριoς Χρυσάvθoυ και Δημήτρης Δημητρίoυ με τo συμβατικό Escort RS Cosworth τερμάτισαν δεύτεροι με μόλις δύο δευτερόλεπτα διαφορά από τους Ιερόπουλο και Βασιλειάδη. Οι πρωταθλητές είχαν μια έξοδο που τους έριξε πολύ πίσω στη γενική κατάταξη ενώ στις αποχωρήσεις συμπερλαμβάνονται και τα ονόματα των Μαυρόπουλου, Τουλόφτα και Τερζιάν. Τέταρτη θέση γεvικής για τους Μιχάλη Ζαμπά και Σάββα Λαό ενώ τους ακολούθησαν οι Κώστας Λαμπριαvίδης και Σάββας Καμιvαρίδης και Γιωργαλλής και Κoλλητήρης. Την πρώτη θέση στη δικίνητη κατηγορία πήραν οι Μιλτιάδoυς και Επισκόπoυ με τo 309 GTi της Peugeot.

Δείτε το επόμενο

Time Attack 5oς γύρος 2011

Ο Μιχάλης Σοφοκλέους παίρνει τη δεύτερη θέση στον πέμπτο γύρο του πρωταθλήματος Time Attack του 2011. Μια θέση που του χάρισε και τον τίτλο του πρώτου πρωταθλητή στο νεοσύστατο πρωτάθλημα της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου. Ο μεγαλύτερος του αντίπαλος, Μαϊκ Χαραλάμπους, δεν μπόρεσε να γράψει χρόνο και έμεινε χωρίς βαθμούς. Τη νίκη στον αγώνα πήρε ο Χρίστος Θρασυβούλου με Subaru που σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 53.422 στη δεύτερη του προσπάθεια. Ο πρωταθλητής έφερε χρόνο 53.476 ενώ την τριάδα στο βάθρο πήρε ο Στέλιος Σάββα με χρόνο 58.344. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι τον τρίτο καλύτερο χρόνο της ημέρας (57.129) σημείωσε ο Παναγιώτης Σοφοκλέους που συμμετείχε με Westfield Megabusa στη νεοσύστατη κατηγορία Open.

Δείτε το επόμενο

Ράλι Τίγρης 2005

To ράλι Τίγρης του 2005 ήταν ο τέταρτος γύρος του πρωταθλήματος και διοργάνωσε η Λέσχη Αυτοκινήτου Λεμεσού για το πρωταθλήματος της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αγωνιστικού Αυτοκινήτου (ΚΟΑΑ). Μετά από οκτώ ειδικές διαδρομές πρώτοι στη ράμπα ανέβηκαν οι Χριστάκης Θωμά και Κώστας Γεωργίου «Chips» με το Mitsubishi Lancer Evo VII με συνολικό χρόνο ενώ στη δεύτερη θέση με διαφορά τριών λεπτών και εννέα δευτερολέπτων τερμάτισαν οι Νικόλας Μαντρίτης και Γιαννάκης Ιωάννου με Lancer Evo VI. Άλλα τέσσερα και πλέον λεπτά πιο πίσω τερμάτισαν οι Πέτρος Παύλου και Στέλιος Ηλία Lancer Evo VII που κέρδισαν και την κατηγορία Ν. Πρώτος στην δικίνητη κατηγορία τερμάτισε ο Πανίκος Σάββα και με αυτοκίνητο Opel Corsa κερδίζοντας επίσης και την κατηγορία μέχρι 1600 cc ενώ πρώτος στην κατηγορία μέχρι 1400 cc τερμάτισε ο Ευάγγελος Ευαγγέλου με Yugo.

Δείτε το επόμενο

 Ώτοκρος Αλυκής 1983

Ο Κώστας Παναγιωτίδης ήταν ο νικητής του ώτοκρος Αλυκής του 1983. Μια νίκη που κέρδισε με το VW Golf που αγωνιζόταν στους αγώνες ράλι και όχι το αυτοκίνητο που ακολουθούσε τους αγώνες ταχύτητας. Παράλληλα, οι βαθμοί που κέρδισε του χάρισαν και τον τίτλο του πρωταθλητή ταχύτητας για το 1983. Δεύτερη θέση γενικής για το, Γιαννάκη Χριστοδούλου με το Fiat 131 Abarth ενώ την τριάδα έκλεισε ο Δώρος Βασιλείου με ΜΙΝΙ. Στον αγώνα που διοργάνωσε η Λέσχη Αυτοκινήτου Λάρνακας έτρεξαν τελικά 38 οδηγοί.

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

Exit mobile version