autokinito.com.cy by Petros Soutzis

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ: 28 Απριλίου

SAN SIMERA 28 APRILIOU

Ράλι Τίγρης 1985

Οι Βαχάν Τερζιάν και Γιαννάκης Θεοφάνους κερδίζουν το ράλι Τίγρης του 1985 πίσω από το τιμόνι του Nissan 240 RS. Δεύτερη θέση για τους Κύπρο Κυπριανού και Άλκη Λογγίνο με το Talbot Sunbeam Lotus ενώ την τρίτη θέση πήραν οι Κώστας Παναγιωτίδης και Ανδρέας Γιαπανάς με VW Golf GTi. Τέταρτη θέση για τους Χρίστο Ηλιάδη και Θεόδωρο Βασιλειάδη με Opel Manta 400 ενώ την πεντάδα έκλεισαν οι Αντώνης Μιχαηλίδης και Χρίστος Παναγίδης με Fiat Abarth 130 TC. Συνολικά ξεκίνησαν 42 πληρώματα από τα 46 που δήλωσαν συμμετοχή ενώ είχαν να αντιμετωπίσουν μια διαδρομή 288,85 μιλίων με εννέα ειδικές διαδρομές και 15 Σταθμούς Ελέγχου.

Δείτε το επόμενο 

8ο Ράλι Γύρος της Κύπρου 1991

Το 1991 οι Αντώνης Ιερόπουλος με τον Μιχαλάκη Μιχαήλ και το Mitsubishi Galant VR-4 ήταν οι μεγάλοι νικητές του 8ου Ράλι Γύρος της Κύπρου. O αγώνας ήταν μήκους 498.94 χιλιομέτρων με 16 ειδικές διαδρομές ενώ σε αυτόν έλαβαν μέρος 52 πληρώματα. Δεύτερη θέση για τους Ντίμη Μαυρόπουλο και Νίκο Αντωνιάδη με το Audi 90 Quattro ενώ τρίτοι στο βάθρο ανέβηκαν οι Βαχάν Τερζιάν και Γιώργος Σεργίδης με Honda Civic.

Δείτε το επόμενο

Land Rover Avakas Trophy 1996

Το 1996 οι Θεόδωρος Καραπιττίδης και Νίκος Παναγίδης κερδίζουν το Land Rover Avakas Trophy με Mitsubishi Pajero. Δεύτερη θέση για τους Σώτο Τρικωμίτη και Γιώργο Γεωργίου με Suzuki Vitara ενώ την τριάδα έκλεισαν οι Πέτρος Κρασάς και Κωνσταντίνος Σιμώνης με Suzuki. O αγώνας διεξήχθη σε περιοχές της επαρχίας Πάφου με 17 συμμετέχοντες

Δείτε το επόμενο

Ferrucio Lamborghini 1916

Το 1916 γεννήθηκε στην Ιταλία ο Ferruccio Lamborghini, ιδρυτής της ομώνυμης αυτοκινητοβιομηχανίας. Σπούδασε μηχανολόγος και στο συνεργείο του επιδιόρθωνε γεωργικά μηχανήματα. Μετά το τέλος του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου ασχολήθηκε με τους αγώνες φτιάχοντας τα Fiat Topolino για πίστες. Το 1948 ίδρυσε την Lamborghini Trattori κατασκευάζοντας τρακτέρ και γεωργικά μηχανήματα.

Ήταν λάτρης των γρήγορων αυτοκινήτων αγοράζοντας ότι καλύτερο υπήρχε την εποχή εκείνη. Μεταξύ αυτών και μια Ferrari 250 GT. Όταν αντιμετώπισε πρόβλημα δεν έμεινε ικανοποιημένος με το σέρβις της εταιρείας. Απευθύνθηκε στον ίδιο τον Enzo ο οποίος τον έδιωξε από το γραφείο του. Αυτή η συμπεριφορά του ίδιου του Enzo τον οδήγησε στην κατασκευή του δικού του σπορ αυτοκινήτου και έτσι δημιουργήθηκε η το 1963.

Αποχώρησε από τις επιχειρήσεις του το 1974 και ασχολήθηκε με την οινοποιία μέχρι το θάνατο τους στις 20 Φεβρουαρίου του 1993.

Δείτε το επόμενο

Niki Lauda Ferrari 1974

Το 1974 ο Niki Lauda κατακτά την πρώτη του νίκη στη Formula 1 με την ομάδα της Ferrari. Αυτό έγινε στο Ισπανικό Grand Prix στην πίστα της Jarama. Δεύτερος τερμάτισε ο Ελβετός Clay Regazzoni, επίσης με Ferrari ενώ την τριάδα έκλεισε ο Emerson Fittipaldi με McLaren.

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

Exit mobile version