ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ: 10 Απριλίoυ:

3. 11oυ Διεθvές ράλλυ Γύρoς της Κύπρoυ 1994

ΙΕΡΟΠΟΥΛΟΣ 1994

Ο “Professor” με συνοδηγό το Θεόδωρο Βασιλειάδη ήταν οι νικητές του 11oυ Διεθvές ράλλυ Γύρoς της Κύπρoυ που διεξήχθη στις 9-10 Απριλίου του 1994. Ο αγώvας ήταv συvoλικoύ μήκoυς 504.77 χιλιoμέτρωv και χωριζόταv σε δύo μέρη εvώ τα 45 πληρώματα είχαv vα αvτιμετωπίσoυv δεκαεπτά συvoλικά ειδικές διαδρoμές μήκoυς 215 χιλιoμέτρωv. Δεύτερη θέση για τους Μαυρόπoυλo και Μιχαήλ με το Ford Escort RS Cosworth με διαφορά τεσσάρων και πλέον λεπτών. Μια θέση που ήρθε μετά από ποινή ενός λεπτού για τους Τσoυλόφτα και “Τσίπς”. Τελικά το πλήρωμα της Lancia Integrale πήρε την τρίτη θέση. Τέταρτοι οι Γιωργαλλής και Κoλλητήρης που πήραν και τη νίκη στην κατηγορία Ν ενώ τη δικίνητη κατηγορία κέρδισαν οι 5. Μελισσάς και Ζoρπάς με το Opel Astra GSi.

2. Tazio Nuvolari 1950

Tazio Nuvolari

Στις 10 Απριλίου 1950, ο Tazio Nuvolari ολοκλήρωσε με νίκη την αγωνιστική του καριέρα πίσω από το τιμόνι ενός Abarth 204A, το πρώτο μοντέλο που κατασκευάστηκε από τον Carlo Abarth. Αυτό έγινε σε μια ανάβαση από την πρωτεύουσα της Σικελίας, Παλέρμο, μέχρι το Monte Pellegrino. Ο Nuvolari ήταν μέλος της ομάδας «Squadra Carlo Abarth», και το Abarth 204A ήταν ένα διθέσιο αγωνιστικό αυτοκίνητο με κινητήρα 1100 cc. Η φιλία μεταξύ του Carlo Abarth και το μεγάλο πρωταθλητή ξεκίνησε μετά το δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν ο Nuvolari – ο οποίος είχε ήδη 55 νίκες σε Grand Prix και πολλές άλλες επιτυχίες, οδήγησε για την ομάδα Cisitalia του Piero Dusio. Όταν ο Dusio πούλησε τα αγωνιστικά του αυτοκίνητα στον Abarth πριν μεταναστεύσει στην Αργεντινή, ο Abarth συνεργάστηκε με τον Nuvolari για την εξέλιξη των αυτοκινήτων της μάρκας.

1. Mike Hawthorn 1929

Mike-Hawthorn

Στις 10 Απριλίου του 1929 γεννήθηκε στο Yorkshire ο πιλότος της F1 Mike Hawthorn. Το 1958 κατέκτησε το πρωτάθλημα και έγινε ο πρώτο βρετανός που το πετυγχαίνει αυτό. Παράλληλα το 1955 πήρε και την πρώτη θέση στον 24ωρο αγώνα του Λε Μανς ενώ ήταν γνωστός με το προσωνύμιο «Le Papillon». Ο λόγος ήταν διότι φορούσε πάντα ένα παπιγιόν όταν οδηγούσε. Το 1959 σκοτώθηκε σε τροχαίο ατύχημα, μόλις τρεις μήνες ανακοίνωσε την αποχώρηση του από την ενεργό δράση.

Πάθος, αφοσίωση και εμπειρία σε ό,τι αφορά τον κόσμο του αυτοκίνητου χαρακτηρίζουν την πορεία του Πέτρου Σουτζιή, τα 30 και πλέον χρόνια του, στο χώρο των ΜΜΕ. Τα ίδια χαρακτηριστικά θα έχει και το autokinito.com.cy, το οποίο στοχεύει να γίνει το σημείο αναφοράς για όλους όσους αγαπούν το αυτοκίνητο, το μηχανοκίνητο αθλητισμό ή ενδιαφέρονται για την αγορά αυτοκινήτου στην Κύπρο και στον κόσμο.