Volkswagen ID.R:

Volkswagen I.D GOODWOOD
Φρέσκος-φρέσκος από το σπάσιμο του ρεκόρ γύρου στο Nurbugring, ο Romain Dumas και το παντοδύναμο ηλεκτρικό Volkswagen ID.R του, πήγαν στο Goodwood και έσπασαν το ρεκόρ της ανάβασης, που κρατούσε ο Nick Heidfeld με την McLaren MP4/13 από το 1999, κατά 1,7 δευτερόλεπτα.

Το συμβάν αυτό αποτελεί την πρώτη φορά στην ιστορία που συγκρίνεται άμεσα ένα ηλεκτρικό αγωνιστικό με ένα μονοθέσιο της F1, έστω και αν μιλάμε για μονοθέσιο 20 ετών. Το Volkswagen ID.R έγραψε και πάλι ιστορία, αυτή την φορά στο ‘Goodwood Festival of Speed’. Ο Romain Dumas ολοκλήρωσε την ανάβαση των 1.86 χιλιομέτρων στην νότια Αγγλία με χρόνο 39.90 seconds. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 670 ίππων έσπασε το ρεκόρ του Heidfeld που ίσχυε εδώ και 20 χρόνια.

Volkswagen I.D GOODWOOD
«Το νέο αυτό ρεκόρ στο ‘Goodwood Festival of Speed’, από το ID.R αποδεικνύει και πάλι πως ο ηλεκτρικός κινητήρας της Volkswagen μπορεί να τα βάλει με τους πιο δυνατούς κινητήρες εσωτερικής ανάφλεξης της ιστορίας» δήλωσε ο Αγωνιστικός Διευθυντής της VW Sven Smeets. «Ο Romain Dumas τα έδωσε όλα με το ID.R στην μικρή αλλά δύσκολη πίστα. Μετά από την νίκη του στο Pikes Peak και το ηλεκτρικό ρεκόρ στο Nürburgring-Nordschleife, πέτυχε ακόμη μια μεγάλη νίκη-σταθμό για την ηλεκτρική αυτοκίνηση. Ολόκληρη η ομάδα έδωσε τον καλύτερο της εαυτό, και μάλιστα μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, για να ΄ελαφρύνουν’ το ID.R και να το ετοιμάσουν για το ‘Festival of Speed’.»

Ο ίδιος ο Dumas, δήλωσε: «Είμαι περήφανος που έγραψε τον ταχύτερο χρόνο της ιστορίας του Goodwood με το ID.R. Η μικρή ανάβαση είναι ιδιαίτερα δύσκολη. Λόγω του ότι η πίστα είναι μικρή, δεν υπήρχε χώρος για λάθη, οπόταν τα πάντα έπρεπε να ήταν τέλεια. Δεν μπόρεσα να δοκιμάσω την πίστα από πριν, για να την μάθω, οπόταν η πρόκληση ήταν αρκετά μεγάλη.»

Volkswagen I.D GOODWOOD
Έτσι, μπροστά από 180,000 θεατές, γράφτηκε ιστορία. Αλλά, χωρίς να θέλουμε να ρίξουμε λάδι ή κάτι παρόμοιο, το προηγούμενο ρεκόρ ήρθε το, μακρινό, 1999. Πρέπει να σημειωθεί πως δεν δικαιούνται πλέον τα μοντέρνα μονοθέσια της F1 να τρέξουν στο Goodwood λόγω ασφαλείας. Πιστεύουμε πως αν μια W10 ή μια SF90H έμπαινε στον κόπο να δοκιμάσει την ανάβαση του Goodwood, θα έψαχνε η VW τι μπαταρίες να αφαιρέσει έτσι ώστε να ελαφρύνει αρκετά το αυτοκίνητο χωρίς να χάσει αρκετή δύναμη, μπας και έχει οποιαδήποτε πιθανότητα να πλησιάσει τους χρόνους των Mercedes και Ferrari. Είπαμε, όμως. Λάδι δεν ρίχνουμε, και αν νοιώθετε άσχημα επειδή ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο έσπασε ένα ρεκόρ που κατείχε η (τότε…) κορυφή της αυτοκίνησης, να θυμάστε πως αν δεν το γυρίσουμε στο ηλεκτρικό, ή τουλάχιστον σε εντελώς καθαρά καύσιμα, δεν θα μείνει πλανήτης για τα παιδιά μας.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.