Οι σχεδιαστές και μηχανικοί της θρυλικής Bugatti ξόδεψαν χιλιάδες ώρες για να τα σχεδιάσουν και να τα κατασκευάσουν… αλλά ποτέ δεν πέρασαν τις γραμμές παραγωγής. Ο λόγος για τρία μυστικά concept – το Rembrandt, Veyron Barchetta και η μοντέρνα Atlantic –  που όμως, το καθένα για τους δικούς του λόγους, παρέμειναν στις… αποθήκες» της εταιρείας.

Bugatti Rembrandt:

Bugatti RembrandtΗ Rembrandt, χαρακτηρίστηκε από τον αρχισχεδιαστή της Achim Anscheid ως «Gentleman Express», με τεράστιες ανέσεις εντός, αλλά και έναν 8λιτρο W16 με τέσσερα turbo (1500 ίππων)! Αν δείτε προσεκτικά διαθέτει σχεδιαστικά στοιχεία τη μοναδική La Voiture Noira που εμφανίστηκε στο Σαλόνι Γενεύης πέρυσι. Ένα “once-off” μοντέλο που πωλήθηκε για 12 εκατομμύρια στερλίνες και είναι το πιο ακριβό νέο αυτοκίνητο στον κόσμο. Σκοπός της Rembrandt θα ήταν να γεφυρώσει την διαφορά μεταξύ της αγριάδας ενός hypercar με την άνεση μιας Rolls-Royce Phantom.

Bugatti RembrandtΑυτό το cruiser, θα μπορούσε να φθάσει ακόμη και την τιμή των 50 εκατομμυρίων στερλινών, και θα δούλευαν 100+ άτομα, δια χειρός, για να την παράγουν ακριβώς όπως την ήθελε ο πελάτης, που σημαίνει ότι θα υπήρχαν ίσως μόνο μια κάθε ήπειρο!  Όλοι αυτοί οι λόγοι, όπως εξήγησε ο Stephan Winkelmann, αφεντικό της Bugatti, ήταν ο λόγος για τον οποίο έμεινε στο ράφι.

1
2
3
Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.