Η Lexus ξεκινά μια νέα συνεργασία ψηφιακού περιεχομένου με τη CNN International Commercial (CNNIC). Η συνεργασία προάγει μια από τις βασικές αξίες της Lexus, την Omotenashi που αφορά στην έννοια της ιαπωνικής φιλοξενίας και την εφαρμογή της στον κόσμο της πολυτελείας.

Η CNNIC κατέχει μια ηγετική θέση στον τομέα των διεθνών διαφημιστικών πωλήσεων με τη χρήση προηγμένων τεχνολογικών δεδομένων και ψηφιακών δυνατοτήτων. Ως εταιρεία έχει δημιουργήσει ισχυρές συνεργασίες και διαρκείς εταιρικές σχέσεις με πολλές γνωστές και αναγνωρισμένες επωνυμίες. Η CNNIC έχει γραφεία σε όλο τον κόσμο, με βασικούς κόμβους στο Λονδίνο, το Χονγκ Κονγκ και το Μαϊάμι.

Η συνεργασία της CNN International Commercial (CNNIC) με τη Lexus αφορά τη δημιουργία μιας εκδοτικής σειράς, που υποστηρίζεται από το CNN Style, «Masters of Experience», η οποία φιλοδοξεί να αναδείξει εμπειρίες ανθρώπων απ’ όλον τον κόσμο που είναι συνδεδεμένες με ορισμένα χαρακτηριστικά που είναι έμφυτα στο DNA της Lexus όπως η πολυπλοκότητα, οι εξειδικευμένες γνώσεις και η δεξιοτεχνία.

Η Lexus, ως επωνυμία, έχει ταυτιστεί με την έννοια της πολυτέλειας. Το όραμά της είναι να συμβάλει στη δημιουργία μοναδικών εμπειριών για τους κατόχους των μοντέλων των αυτοκινήτων της. Το όραμα αυτό υλοποιείται  μετατρέποντας τη λειτουργία του κινητήρα των αυτοκινήτων της σε συναισθήματα, της απόδοσής τους σε πάθος και της τεχνολογίας τους σε φαντασία.

Όλα τα παραπάνω είναι προσαρμοσμένα στην έννοια του Omotenashi. Οι αρχές του Omotenashi, που καθορίζουν την ιαπωνική φιλοξενία, επικεντρώνονται στη δυνατότητα να προβλεφθούν οι ανάγκες των ανθρώπων προτού αυτές προκύψουν. Οι αρχές αυτές αποτελούν τη βασική φιλοσοφία πάνω στην οποία βασίζεται η μοναδική εμπειρία που φιλοδοξεί να προσφέρει η Lexus στους πελάτες της.

Έτσι η ψηφιακή συνεργασία της Lexus με την (CNNIC) οδήγησε στην παραγωγή μιας συλλογής από  έξι βίντεο και οκτώ multimedia features που αφορούν εμπνευσμένες εμπειρίες που χαρακτηρίζονται από την πολυτέλεια.

Στη συλλογή, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται διάφορες ιστορίες  από την εμπειρία ενός ταξιδιού στο επτά αστέρων τρένο της Ιαπωνίας, έως έναν λεπτομερή απολογισμό του μενού γευσιγνωσίας 32 πιάτων στο Féviken, το εστιατόριο τριών αστεριών Michelin που βρίσκεται στη Σουηδία. Κοινό σημείο αναφοράς όλων των ιστοριών είναι να αναδειχθεί το πώς ένα παγκοσμίως διακεκριμένο πελατολόγιο επιδιώκει να ανακαλύψει νέες εμπειρίες και να διεγείρει τη φαντασία του.

Ακόμα από τη συνεργασία αυτή προέκυψε ένας ψηφιακός κόμβος επώνυμου περιεχομένου, το ‘Pioneering Spirits’, ο οποίος φιλοξενεί διαδραστικά χαρακτηριστικά που σχεδιάστηκαν από το στούντιο της CNNIC. Ο εν λόγω κόμβος φιλοξενεί ιστορίες ανθρώπων που υπερβαίνουν την ίδια την τέχνη και τις διάφορες εφευρέσεις τους. Η γκάμα των ιστοριών αυτών έχει ένα μεγάλο εύρος μέσα στις οποίες περιλαμβάνεται  η τεχνική του Takumi (η παραδοσιακή ιαπωνική τεχνική η οποία χρησιμοποιεί την απαλότητα της αφής για τον εντοπισμό σφαλμάτων) και η 300 ετών τεχνική του χειροποίητου γυαλιού kiriko που χρησιμοποιείται για το νέο Lexus LS. Όλες οι ιστορίες ενσωματώνονται με τη χρήση εμπνευσμένων τεχνολογιών στις οποίες επιστρατεύεται η φαντασία και η  δημιουργία ενός νέου ηχητικού περιβάλλοντος.

Μέσω των ψηφιακών πλατφόρμων του CNN το επώνυμο περιεχόμενο προωθείται και δημοσιοποιείται, εστιάζοντας  στο κοινό μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και μέσω της χρήσης εργαλείων στόχευσης δεδομένων, CNIM AIM (Audience Insight Measurement) και Turnunch’s Launchpad.

Η εκστρατεία, που προέκυψε μέσα από τη συμφωνία συνεργασίας, προωθεί το νέο Lexus LS, ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο έτσι ώστε στον πυρήνα του να εμπερικλείει ένα έμφυτο πρωτοποριακό πνεύμα, με στόχο το μοντέλο να καταστεί ένα νέο πρότυπο για τα premium αυτοκίνητα του μέλλοντος.

Το νέο Lexus LS μέσω της νέας εκστρατείας συντονίζεται με την προωθητική προβολή του CNN και απευθύνεται στο παγκόσμιο ακροατήριό του, στοχεύοντας στις C-suites σε όλη τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία, την Ισπανία, τη Γερμανία, την Πολωνία και τη Ρωσία.

Η Petra Malenicka, Senior Vice President Advertising Sales του CNN International Commercial, Ευρώπης και Αμερικής, υπογραμμίζει: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να είμαστε συνεργάτες στρατηγικού περιεχομένου της Lexus και να παρουσιάσουμε μέσα από το πρίσμα του Omotenashi, τα διαπιστευτήρια πολυτελείας της Lexus. Ο πλούσιος συνδυασμός της ιστορίας του CNN, του premium περιεχομένου δεδομένων και της μεγάλης εμβέλειας θα διασφαλίσει ότι η Lexus έχει απήχηση στο στοχευόμενο κοινό σε όλες τις βασικές αγορές».

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.