Η ανοδική πορεία στο χώρο των πωλήσεων συνεχίζεται και στο τρίτο τρίμηνο του 2018 για το εργοστάσιο της Porsche. Η γερμανική εταιρεία, από τον Ιανουάριο μέχρι το Σεπτέμβριο, κατάφερε να αυξήσει κατά 6% τις παγκόσμιες πωλήσεις. Συγκεκριμένα τους  πρώτους εννέα μήνες του έτους σε όλο τον κόσμο πουλήθηκαν 196.562 οχήματα με το λογότυπο της Porsche.

Αναλυτικότερα στην Ευρώπη οι πωλήσεις της Porsche στην Ευρώπη έφτασαν τις 66.551 (+9%), στη Γερμανία 24.709 (+13%), στην Αμερική 52.417 (+4%), στην Κίνα 56.254 (+4%), στις Η.Π.Α 42.626 (+3%), ενώ σε Ασία, Αφρική και Μέση Ανατολή 77.594 (+4%). Δημοφιλέστερο μοντέλο της Porsche παραμένει η Macan με 68.050 πωλήσεις και ακολουθεί η Cayenne με 49.175 πωλήσεις.

«Μέσα από 70 χρόνια ιστορίας των σπορ αυτοκινήτων της Porsche, η εταιρεία μας συνεχίζει να απολαμβάνει πολύ καλές πωλήσεις» δήλωσε ο Detlev von Platen, Μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου, Υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Porsche AG, και συνέχισε: «Τα πολιτικά και οικονομικά συμβάντα στις μεγαλύτερες μας αγορές, ειδικά στην Κίνα και στις ΗΠΑ, αποτελούν τις μεγαλύτερες μας προκλήσεις αυτό το διάστημα. Όσο αφορά την Ευρώπη, ετοιμάζουμε την γκάμα μας για τους νέους κανονισμού σχετικά με τις εκπομπές ρύπων. Λόγω των πολύ θετικών εννέα μηνών παραμένουμε αισιόδοξοι πως μπορούμε να φτάσουμε στα ίδια ψηλά επίπεδα μέχρι το τέλος του χρόνου» συμπλήρωσε ο Von Platen.

Υπενθυμίζουμε ότι οι δυο σημαντικές προκλήσεις που περιμένουν την Porsche το τέταρτο τρίμηνο του έτους είναι η  μετάβαση στο νέο κύκλο δοκιμών WLTP και η σχετική τοποθέτηση φίλτρων σωματιδίων στους βενζινοκινητήρες της. Πρόσφατα, σε μια άλλη εξέλιξη, η ηλεκτρική το Mission E Cross Cross Turismo πήρε το πράσινο φως και μπαίνει στις γραμμές παραγωγής της εταιρείας και θα αποτελέσει τη δεύτερη ηλεκτρική πρόταση της Porsche, με τη διαφορά ότι πρόκειται για ένα τετρακίνητο ηλεκτρικό αυτοκίνητο!.

  

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.