Στην αγορά το Ford Fiesta EcoBoost Hybrid

Ford Fiesta

Ford Fiesta EcoBoost HybridΤο δημοφιλές Ford Fiesta – το μοντέλο της Ford με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη – θα διατίθεται για πρώτη φορά με εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης.

Τα συστήματα κίνησης Ford EcoBoost Hybrid προσφέρουν στους οδηγούς του Fiesta βελτιωμένη απόδοση σε συνδυασμό με μία πιο απολαυστική οδηγική εμπειρία, με ακόμα καλύτερες επιδόσεις, ταχύτερη απόκριση στο πάτημα του γκαζιού και βελτιωμένες επιταχύνσεις εν κινήσει. Η ήπια υβριδική τεχνολογία των 48-volt λανσάρεται μαζί με προηγμένες, νέες τεχνολογίες υποβοήθησης της οδήγησης, όπως τα Adaptive Cruise Control με Stop & Go και Speed Sign Recognition. Τα συστήματα αυτά είναι σχεδιασμένα ώστε να προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση στον αυτοκινητόδρομο ή σε διαδρομές εντός της πόλης. Η Ford έχει δεσμευτεί να προσφέρει μία ηλεκτροκίνητη έκδοση σε κάθε επιβατικό μοντέλο που θα λανσάρει στην Ευρωπαϊκή αγορά αυξάνοντας τη γκάμα των εξηλεκτρισμένων οχημάτων της που θα πωλούνται στη γηραιά ήπειρο σε 18 πριν το τέλος του 2021.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της FORD

Ford Fiesta EcoBoost HybridΟι οδηγοί του Fiesta θα επωφεληθούν από την προηγμένη τεχνολογία EcoBoost Hybrid της Ford, η οποία λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στη γκάμα των επιβατικών οχημάτων της εταιρείας με το νέο Ford Puma. Διαθέσιμα μέσα στη χρονιά, τα μοντέλα Fiesta EcoBoost Hybrid θα αποδίδουν 155 ίππους και θα διαθέτουν ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα αντί του στάνταρ εναλλάκτη, επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα του οχήματος σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48-volt.

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η πανάκριβη συλλογή αυτοκινήτων του Michael Schumacher

Το ευφυές, αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα παρακολουθεί συνεχώς τη λειτουργία του αυτοκινήτου, ώστε να προσδιορίζει το χρόνο και το βαθμό φόρτισης της μπαταρίας προκειμένου να εξασφαλίζεται η βέλτιστη χρήση της αποθηκευμένης ενέργειας. Στην πράξη, το σύστημα αξιοποιεί την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG για να προσφέρει ροπή έως 24 Nm – μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα. Επίσης αυξάνεται η συνολική διαθέσιμη ροπή του συστήματος κίνησης έως και 20 Nm πάνω από το επίπεδο που διαθέτει από μόνος του ο βενζινοκινητήρας σε πλήρες φορτίο – φτάνοντας τα 240 Nm και μέχρι 50% περισσότερη ροπή στις χαμηλότερες στροφές

Ford Fiesta EcoBoost HybridΤο σύστημα BISG επέτρεψε επίσης στους μηχανικούς της Ford να μειώσουν τη σχέση συμπίεσης του 1.0L EcoBoost κινητήρα και να προσθέσουν ένα μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή, για αύξηση της ισχύος. Έτσι περιορίζεται η υστέρηση στην απόκριση (turbo-lag) μέσω της παραπανήσιας ροπής του ηλεκτροκινητήρα που περιστρέφει τον κινητήρα ταχύτερα, διατηρώντας ψηλά την πίεση στο τούρμπο.

Το ισχυρότερο BISG επιτρέπει επίσης τη λειτουργία του Auto Start-Stop του Fiesta EcoBoost Hybrid σε περισσότερες περιπτώσεις, προς όφελος της οικονομίας, όπως για παράδειγμα όταν το όχημα ρολάρει για να σταματήσει με ταχύτητα κάτω από 25 km/h ή ακόμα και με επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο με το πεντάλ του συμπλέκτη πατημένο.

Τόσο το Fiesta EcoBoost Hybrid όσο και οι παραδοσιακοί βενζινοκινητήρες χρησιμοποιούν την τελευταία γενιά του πολυβραβευμένου 1.0L EcoBoost που περιλαμβάνει τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου.

Η τεχνολογία αυτή βελτιώνει περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου θέτοντας αυτόματα εκτός λειτουργίας τον έναν κύλινδρο όταν δεν είναι απαραίτητη όλη η ισχύς, όπως συμβαίνει στο ρολάρισμα ή στο ταξίδι με χαμηλό φορτίο. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιεί και να ενεργοποιεί εκ νέου τον έναν κύλινδρο μέσα σε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου, χωρίς να επηρεάζει τις επιδόσεις ή την πολιτισμένη λειτουργία του συνόλου.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.