H εγκατάλειψη του Φερστάπεν στο Γκραν Πρι της Ουγγαρίας πυροδότησε ακόμα περισσότερη αντιπαράθεση μεταξύ Red Bull. Ο Ολλανδός οδηγός αναγκάστηκε να σταματήσει όταν η μονάδα ισχύος του μονοθεσίου του έπαψε να λειτουργεί. Η αιτία της βλάβης ανακοινώθηκε λίγο αργότερα ότι ήταν μια δυσλειτουργία στη μονάδα ανάκτησης κινητικής ενέργειας (την MGU-K) η οποία είναι και το πιο ευάλωτο κομμάτι των υβριδικών μηχανών που χρησιμοποιούνται από το 2014.
Την ώρα που εγκατέλειπε, ο Φερστάπεν εκφράστηκε με ιδιαίτερα έντονο και επικριτικό τρόπο για τη Renault μέσω του ασύρματου και η στάση αυτή συνεχίστηκε αργότερα στις δηλώσεις του επί κεφαλής της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, ο οποίος άφησε να υπαινιχθεί ότι η Renault ίσως και να προκαλεί εσκεμμένα βλάβες στους κινητήρες που προορίζονται για την ομάδα της Red Bull. Η απάντηση της γαλλικής ομάδας και κατασκευάστριας κινητήρων ήταν σκληρή και λιτή καθώς αυτό που είπε ο Σιρίλ Αμπιτεμπούλ, επί κεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Renault, είναι ότι τα ανώτερα στελέχη της εταιρείας έχουν σταματήσει να διαβάζουν τις δηλώσεις του Χόρνερ από το 2015. Κλείνοντας, είπε ότι πλέον δε θέλουν να έχουν καμία σχέση με την αυστριακή ομάδα και είναι ευτυχείς που αυτό έχει ήδη δρομολογηθεί για το 2019.

Πάθος, αφοσίωση και εμπειρία σε ό,τι αφορά τον κόσμο του αυτοκίνητου χαρακτηρίζουν την πορεία του Πέτρου Σουτζιή, τα 30 και πλέον χρόνια του, στο χώρο των ΜΜΕ. Τα ίδια χαρακτηριστικά θα έχει και το autokinito.com.cy, το οποίο στοχεύει να γίνει το σημείο αναφοράς για όλους όσους αγαπούν το αυτοκίνητο, το μηχανοκίνητο αθλητισμό ή ενδιαφέρονται για την αγορά αυτοκινήτου στην Κύπρο και στον κόσμο.