Seat 1400:

SEAT 1400Δεν είναι υπερβολή ότι το μοντέλο 1400 ήταν το αυτοκίνητο που έθεσε τα θεμέλια για το μέλλον της Ισπανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ένα τετράθυρο σετάν που πέρασε  τις γραμμές παραγωγής από το εργοστάσιο της Zona Franca στη Βαρκελώνη στις 13 Νοεμβρίου του 1953, δηλαδή σε λιγότερο από τρία χρόνια μετά την ίδρυση της Seat. Ήταν ουσιαστικά το πρώτο μοντέλο στην ιστορία της εταιρείας με τιμή πώλησης τα 705 ευρώ, δηλαδή 117,000 πεσέττες.

SEAT 1400Το πρώτο μοντέλο διέθετε τον αριθμό κυκλοφορίας B-87223 και ο ρυθμός παραγωγής του, κατά τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του ήταν μόλις πέντε αυτοκίνητα την ημέρα. Ένας αριθμός που αυξήθηκε κατά πολύ στα επόμενα χρόνια.

Το τετράθυρο σεντάν διέθετε ένα τετρακύλινδρο κινητήρα τοποθετημένο εμπρός με την κίνηση μεταφέρετε στους πίσω τροχούς ενώ συνδυάζονται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων. H απόδοση του ήταν μόλις 45 ίππους ενώ με κατανάλωση 10,5 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα, το μοντέλο πρόσφερε μια αυτονομία της τάξης των 450 χιλιομέτρων.

Το Seat 1400 έγινε το επίσημο όχημα του ισπανικού κράτους ενώ ήταν και η πιο δημοφιλείς επιλογή για τους οδηγούς ταξί της χώρας.

 

Το Seat 1400, μαζί με τις εκδόσεις 1400 Α, 1400 Β και 1400 C, κατασκευάστηκε από το 1953 μέχρι το 1963 σε 98.978 κομμάτια.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.