Η ίδια η McLaren λέει πως το νέο της δημιούργημα θα ανεβάσει την «απόλαυση της οδήγησης σε νέα επίπεδα». Η McLaren μας λέει πως αυτό το δραματικά σχεδιασμένο roadster θα ενταχθεί στην κορυφαία σειρά Ultimate Series σε περίπου ενάμιση χρόνο, και θα είναι βασισμένο στην αρχιτεκτονική που έφερε στον κόσμο την Senna και την 720S. Αυτό σημαίνει πως ο κινητήρας της θα είναι ο ίδιος ο μη-υβριδικός, twin-turbo V8 για να εξοικονομήσει μάζα και να αυξήσει την αναλογία ισχύος/βάρους.

Ενώ η Senna σπάει μυαλά με τα 1.309 κιλά και 789bhp της, αυτό το καινούργιο roadster θα είναι ελαφρύτερο –μάλιστα θα αποτελέσει την ελαφρύτερη McLaren που κατασκευάστηκε ποτέ – και θα έχει την ίδια απόδοση, οπόταν μπορείτε να φανταστείτε το αποτέλεσμα.

Θα διαθέτει ένα κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, οπότε δεν υπάρχει χειροκίνητη επιλογή (μην τα βάψετε μαύρα, McLaren είναι, όχι «πειραγμένο» Evo). Το αφεντικό της McLaren, Mike Flewitt, δήλωσε «είναι εξαιρετικά δύσκολο σήμερα να σχεδιάσουμε ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων σε ένα αυτοκίνητο μεσαίου κινητήρα με αυτή τη ροπή. Θα ήταν ένας εφιάλτης» και συνέχισε λέγοντας «έτσι, το επόμενο αυτοκίνητο μας που θα ενταχθεί στην σειρά Ultimate Series δεν θα είναι απλά μια δεύτερη έκδοση της Senna ή της Speedtail αλλά κάτι διαφορετικό. Γι ‘αυτό και βρήκαμε αυτή την ιδέα για ένα αυτοκίνητο, ένα ανοιχτό roadster. Δεν είναι υβριδικό –  εξετάσαμε το ενδεχόμενο αυτό αλλά προσθέτει πολύ βάρος».

Πληροφοριακά, θα παραχθούν μόνο 399, με την τιμή να υπολογίζεται κάπου μεταξύ των £750,000 της Senna και των £2,1 εκατομμυρίων της Speedtail. Οπόταν να υπολογίζεται την ζημιά κάπου στις 1,5 εκατομμύρια λίρες, περίπου…

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.