Η Opel έχει θέσει στόχο την αύξηση των πωλήσεων της γκάμας X. Και φαίνεται ότι το σχέδιο της αποδίδει αφού πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων στη Γερμανική αγορά από το 2008. Αναζωογονημένη από τις πωλήσεις των Mokka X, Grandland X και Crossland X, η Opel πούλησε σχεδόν 36,600 επιβατικά αυτοκίνητα στην Γερμανία τον Ιανουάριο και Φεβρουάριο – 1,300 περισσότερα από την ίδια περίοδο των τελευταίων δέκα χρόνων

Τα Opel Mokka X, Opel Grandland X και Opel Crossland X είδαν 9,740 πωλήσεις στους πρώτους δύο μήνες του χρόνου δίνοντας στην Opel την πρώτη θέση στης πωλήσεις των SUV βάσει των στατιστικών της ανάλογης αρχής (KBA).

«Το αποτέλεσμα αυτό αποδεικνύει πως δουλεύει η επιθετική προσέγγιση της εταιρείας. Είμαστε πλέον σε καλύτερη θέση από ποτέ, μεγαλώνοντας συνεχώς την γκάμα Χ. Το 2018 είναι η πρώτη χρονιά που τα Mokka X, Crossland X και Grandland X θα είναι διαθέσιμα για μια ολόκληρη χρονιά» δήλωσε ο Jürgen Keller, Εκτελεστικός Διευθυντής Πωλήσεων, Μάρκετινγκ και Aftersales Γερμανίας.

Το Opel Mokka X ήταν το πρώτο Opel που έφερε το γνωστό X στο όνομα του αλλά και ένα γνήσιο bestseller με την δυναμική όψη του. Το Mokka X παρέχει στον οδηγό μια αρκετά ψηλή θέση οδήγησης και φοβερό οπτικό πεδίο, χαρακτηριστικά που χρειάζονται όλα τα SUV ενώ προσφέρεται και με το σύστημα all-wheel drive.

Το Opel Crossland X συμπληρώνει την γκάμα της Opel σαν ένα μικρό SUV. Με ικανότητες σε όλο το φάσμα και καλό σχεδιασμό, συνδυάζει λειτουργικότητα, μπόλικους χώρους, ευελιξία και κομψότητα. Η γκάμα των SUV της Opel συμπληρώθηκε με την παρουσίαση του compact Opel Grandland X, που είναι ο μεγάλος αδελφός των Mokka X και Crossland X το προηγούμενο φθινόπωρο. Με μεγάλους εσωτερικούς και διαμορφώσιμους χώρους αλλά και σπορ σχεδιασμό, το Grandland X καλύπτει όλες τις προδιαγραφές με τις καινοτόμες τεχνολογίες IntelliGrip electronic traction control, Forward Collision Alert, Automatic Emergency Braking, Driver Drowsiness Alert και κάμερα 360° να το κάνουν να ξεχωρίζει. To μοντέλο αναμένεται στους εκθεσιακούς χώρους της Geo Pavlides Automotive στις αρχές Μαΐου.
Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.