H Mercedes παρουσιάζει τη νέα γενιά της E-Class Coupe η οποία κάνει την πρώτη της εμφάνιση αυτές τις μέρες στην έκθεση του Detroit. Με αυτό τον τρόπο, το γερμανικό εργοστάσιο συμπληρώνει τη γκάμα της E-Class μετά τη σεντάν, τη στέισον και την All-Terrain. Σχεδιαστικά το μοντέλο, που φυσικά διαθέτει δύο πόρτες, ακολουθεί την σχεδίαση των C-Class Coupe και S-Class Coupe και σε σχέση με το sedan, ξεχωρίζει λόγω της έντονα κεκλιμένης γραμμής της οροφής, των διαφορετικών πίσω φωτιστικών σωμάτων και της σχεδιαστικής γραμμής του πίσω μέρους. Το μοντέλο είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις από τη προηγούμενη γενιά, έχοντας μήκος 4.826 mm, πλάτος 1.860 mm, ύψος 1.430 mm και μεταξόνιο 2.873 mm, προσφέροντας περισσότερο χώρο στους επιβάτες.

Στο πολυτελές εσωτερικό του συναντάμε νέους αεραγωγούς, δερμάτινες επενδύσεις, αλλά και διπλές ψηφιακές οθόνες 12,3″. Η απλή έκδοση φέρει συμβατικό, αναλογικό πίνακα οργάνων που συνδυάζεται με μία οθόνη 7 ιντσών, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μία οθόνη 8,4 ιντσών. Η E-Class Coupe διαθέτει χειριστήρια αφής στο τιμόνι τα οποία λειτουργούν ακριβώς όπως η οθόνη ενός smartphone και επιτρέπουν εκτός από το standard “πάτημα”, οριζόντια και κάθετα “swipes”. Επιπλέον δυνατότητες χειρισμού των συστημάτων της E-Class, προσφέρονται μέσω του touchpad ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα συμβατικά κουμπιά για τον κλιματισμό ή την ενεργοποίηση/απενεργοποίηση κάποιων συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι διαθέσιμο ως έξτρα είναι το χειριστήριο COMAND αλλά και το φωνητικό σύστημα χειρισμού LINGUATRONIC. Παράλληλα, διαθέτει ένα σύστημα εσωτερικού φωτισμού με 64 διαφορετικές αποχρώσεις αλλά και το σύστημα ήχου Burmester 3D.

Μηχανικά η E-Class Coupe κατασκευαστεί πάνω στην MRA πλατφόρμα και κίνηση παίρνει από τους ίδιους κινητήρες της E-Class Sedan. Αρχικά θα προσφέρονται οι εκδόσεις E220d, E300 και Ε400 4Matic με την πρώτη να φορά τον 2,0-λιτρο diesel κινητήρα απόδοσης 194 ίππων με 400 Nm ροπής, ενώ η Ε300 να εξοπλίζονται με έναν δίλιτρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 245 ίππων και 370 Nm ροπής αντίστοιχα. Τέλος, η E400 4Matic παίρνει κίνηση από έναν 3,0-λιτρο V6 κινητήρα απόδοσης 333 ίππων με 480 Nm ροπής, με την κίνηση να περνά στον δρόμο από όλους τους τροχούς. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται αποκλειστικά με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC. Αργότερα θα υπάρχει και ένας νέος 3,0-λιτρος κινητήρας με turbo και ηλεκτρικό συμπιεστή με 48V ηλεκτρικό σύστημα, στην έκδοση E50 απόδοσης 450 ίππων, ενώ θα προστεθούν και οι εκδόσεις E43, E63 και E63 C Coupe. Οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν από τον ερχόμενο Μάρτιο.

Petros Soutzis has spent 39 years as a motoring journalist, driven by his passion, dedication, and extensive experience in everything related to cars. As a Cypriot journalist, he is the only representative from his country in the COTY committee (Car of the year). He is also a Vice President and a founding member of the Autobest Association, which elects the European Best Buy Car of the Year. These same qualities have been the cornerstone of autokinito.com.cy, which has become the go-to site for everyone who loves cars, motorsports, or anyone simply interested in purchasing a car in Cyprus.