Στις βιτρίνες της επίσημης αντιπροσωπείας της Porsche στην Κύπρο βρίσκονται για μερικές μέρες οι κορυφαίες εκδόσεις της θρυλικής γερμανικής μάρκας. Με το σλόγκαν «Porsche GT Exhibition» η εταιρία A.I.Motokinisi καλεί το κοινό να δει από κοντά μερικά από τα καλύτερα και ταχύτερα sportcars της παγκόσμιας αγοράς που αποτελεί το όνειρο του πραγματικού οδηγού.  Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του «Porsche GT Exhibition» παρουσιάζονται μεταξύ άλλων τα μοντέλα 911 GT3, 911 GT3RS, Cayman GTS και 911 GTS. Ο εκθεσιακός χώρος της Porsche στη Λευκωσία θα παραμείνει ανοικτός σήμερα Παρασκευή και αύριο Σάββατο από τις 09:00 το πρωί μέχρι τις 05:00 το απόγευμα.

 911 GT3

H GT3 είναι το μοντέλο που εκπληρώνει τις υποσχέσεις των γερμανών κατασκευαστών για περισσότερη δύναμη, καλύτερη οδική συμπεριφορά αλλά και με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με έξι σχέσεων. Το βάρος της Porsche 911 GT3 περιορίζεται στα 1.430 κιλά και σε συνδυασμό με την απόδοση του 4λιτρου ατμοσφαιρικού κινητήρα που φτάνει τους 500 ίππους και τα 458 Nm ροπής προσφέρει εκρηκτικές επιδόσεις. Οι επιδόσεις που ανακοινώνει η Porsche για την 911 GT3 κόβουν την ανάσα, με τα πρώτα 100 km/h να έρχονται σε μόλις 3,4 sec, σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με τις επτά σχέσεις.

 911 GT3RS

Πρόκειται για ένα καθαρόαιμο… αγωνιστικό 500 ίππων αλλά με έγκριση τύπου και για το δρόμο. Είναι εφοδιασμένο με τον εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 4.0 λίτρων, απόδοσης 500 ίππων και 460 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο PDK 7 σχέσεων. Φθάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 320 χιλιόμετρα την ώρα. Παράλληλα, είναι εξοπλισμένο με το σύστημα Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό με πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής και το σύστημα ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς (PSM). Σε σχέση με την GT3, η RS έχει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, νέα αεροδυναμικά βοηθήματα και τεράστια πίσω πτέρυγα. Διαφορετικές ρυθμίσεις έχει και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση PASM.

Cayman GTS

Η έκδοση GTS της Porsche 718 Cayman έχει πρόσφατα αναβαθμιστεί προσφέροντας περισσότερες επιδόσεις και φυσικά μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση. Ξεχωρίζει από το νέο Sport Design σπόιλερ στο μπροστινό μέρος, τα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα, τα μαύρα λογότυπα, την μαύρη ποδιά, τις κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις εξατμίσεων και τις μαύρες ζάντες 20″. Στο εσωτερικό, και με το πακέτο Sport Chrono, ο οδηγός ενός GTS έχει το χρονόμετρο πάνω στο ταμπλό ενώ η εφαρμογή PTPA (Porsche Track Precision App) επιτρέπει στον οδηγό να καταγράφει, να εμφανίζει και να αναλύει τα δεδομένα οδήγησης, απευθείας στο smartphone του. Ο 2.5 λίτρων turbo κινητήρας προσφέρει 365 ίππους ενώ η ροπή φτάνει τα 430 Nm και είναι διαθέσιμη από τις 1.900 έως και τις 5.000 rpm. Ο κινητήρας συνδυάζεται είτε με το έξι σχέσεων μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με το 7-τάχυτο αυτόματο PDK, με τα Sport Chrono Package, Porsche Torque Vectoring (PTV) με μηχανικό πίσω διαφορικό και Porsche Active Suspension Management (PASM) να βρίσκονται στον βασικό εξοπλισμό.

911 GTS

H Porsche 911 GTS παρουσιάστηκε πέρυσι από το γερμανικό εργοστάσιο πλήρως ανανεωμένη, με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες και μια γκάμα πέντε συνολικά εκδόσεων. Πιο συγκεκριμένα η πισωκίνητη 911 Carrera GTS και η τετρακίνητη 911 Carrera 4 GTS είναι διαθέσιμες σε coupe και Cabrio αμαξώματα, ενώ υπάρχει και η αποκλειστικά τετρακίνητη 911 Targa 4 GTS. Η μεγάλη αλλαγή στη νέα γκάμα της GTS βρίσκεται κάτω από το καπό. Το μοντέλο του 2017 διαθέτει τον νέο 3,0-λιτρο εξακύλινδρο turbo επίπεδο κινητήρα, αφήνοντας πίσω του τον ατμοσφαιρικό των 3.8 λίτρων. Η ιπποδύναμη φτάνει για την περίσταση στους 450 ίππους και 550 Nm ροπής, διαθέσιμη από τις 2.150 μέχρι 5.000 στροφές. Με αυτό τον τρόπο η GTS λειτουργεί σαν «γέφυρα» μεταξύ των «συμβατικών » εκδόσεων της 911 και των κορυφαίων Τurbo (και φυσικά των αγωνιστικών GT3 και GT3 RS).

 

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.