Volvo: 

Volvo Cars Plug-In Hybrid line-upΆλλο ένα ρεκόρ πωλήσεων για τα αυτοκίνητα της Volvo, και μάλιστα για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά. Η Σουηδική εταιρεία κατάφερε να σπάσει το φράγμα των 600.000 αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο για πρώτη φορά από την ίδρυσή της το 1927. Πιο συγκεκριμένα, οι συνολικές πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 12,4% σε σχέση με το 2017 φτάνοντας τα 642.253 αυτοκίνητα τη χρονιά που μας πέρασε. Το πέμπτο και μάλιστα συνεχόμενο ρεκόρ πωλήσεων δείχνει με τον καλύτερο τρόπο την εντυπωσιακή δυναμική της εταιρείας αλλά και την αποδοχή που έχουν τα μοντέλα της, σε μια χρονική περίοδο που η Volvo Cars προχώρησε σε καθολική αντικατάσταση της γκάμας της.

Κατά το 2018 οι πωλήσεις της εταιρείας στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής αυξήθηκαν κατά 20,6%, σε 98.263 αυτοκίνητα, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017. Σύμφωνα με την εταιρεία, η επίδοση αυτή προήλθε κυρίως χάρη στην αυξημένη ζήτηση για την οικογένεια των SUV μοντέλων της εταιρείας, με επικεφαλής πάντα το XC60. Τα αυτοκίνητα της Volvo είχαν αύξηση και στην Κίνα παρά το αρνητικό περιβάλλον που δημιουργήθηκε από τη διαμάχη μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας και τη δραματική μείωση της αγοράς αυτοκινήτου. Ωστόσο, οι πωλήσεις της Volvo αυξήθηκαν κατά 14,1% σε σχέση με το 2017, σε 130.593 αυτοκίνητα. Κορυφαία στις πωλήσεις ήταν τα μοντέλα XC60 και S90. Ανοδική πορεία και στην Ευρώπη με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 6,4% σε σχέση με το 20107 σε 317.838 αυτοκίνητα. Στην Ευρώπη, τα μοντέλα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις ήταν τα Volvo V60 και XC40.

Κατά το 2018 το XC60 ήταν το κορυφαίο μοντέλο σε πωλήσεις αγγίζοντας τις 189.459 μονάδες (έναντι 184.966 το 2017) ενώ στη δεύτερη θέση το XC90 με 94.182 πωλήσεις (87.518 το 2017). Στην τρίτη θέση το V40 με 77.587 αυτοκίνητα ενώ ακολούθησε τα XC40 με 75.828 αυτοκίνητα και το S90 με 57.142 αυτοκίνητα.

Τέλος, σύμφωνα με τη Volvo το κλίμα εντός της εταιρείας παραμένει αισιόδοξο καθώς το 2019 αναμένεται πως η εταιρία θα σημειώσει για έκτη συνεχόμενη χρονιά ρεκόρ πωλήσεων με στόχο να ξεπεράσει το φράγμα των 700.000 μονάδων.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.