H ολοκαίνουρια Porsche Cayenne γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα της στις 29 Αυγούστου σε μια online εκδήλωση όπου την παρακολούθησαν εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο. Η νέα Cayenne ξανασχεδιάστηκε από την αρχή με σκοπό να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο ο σπορ χαρακτήρας του αλλά και η άνεση. Όμως, για να περάσει τις γραμμές παραγωγής, οι μηχανικοί της Porsche υπέβαλαν τη νέα Cayenne σε μια σειρά εξαντλητικών δοκιμασιών για να είναι 100% σίγουροι για το αποτέλεσμα!

Ο κύριος σκοπός αυτού του προσεκτικού δοκιμαστικού είναι για να επιτευχθεί η τέλεια ισορροπία όλων των τομέων του αυτοκινήτου, με κάποιους από αυτούς να έχουν εξελιχθεί συγκεκριμένα για την νέα γενιά της Cayenne, για την οποία η Porsche ξεκίνησε να δουλεύει από το 2014.

Μπορεί οι εικονικές εξομοιώσεις να γίνονται ολοένα και πιο εύστοχες, όμως οι δοκιμές έξω στο περιβάλλον παραμένουν υψίστης σημασίας για την Porsche καθώς αποτελούν την τελική εξέταση για κάθε νέο μοντέλο που βγαίνει από τις εγκαταστάσεις στη Στουτγάρδη. Όλες οι δοκιμές των οχημάτων βεβαιώνονται πως τα πάντα δουλεύουν αρμονικά και σταθερά πάντα με γνώμονα τις ανάγκες των πελατών. Η Porsche βάζει πάντα τον πήχη ψηλά, ειδικά όσο αφορά την αντοχή, όπως γίνετε στις δοκιμές στις μονάδες HydroPlus όπου ελέγχονται τα υδραυλικά συστήματα των οχημάτων χρησιμοποιώντας τεχνητές δονήσεις επάνω στο αμάξωμα. Πραγματοποιούνται δοκιμές και επάνω σε πραγματικούς δρόμους και έξω στην φύση στο κέντρο Weissach.

Η ζωή ενός οχήματος προσομοιώνεται κάτω από σκληρές συνθήκες, που σπάνια – ίσως – ποτέ δεν πρόκειται να τις αντιμετωπίσει κανείς στην πραγματικότητα, για να βεβαιωθεί η Porsche πως το δημιούργημα της θα αντέξει τα πάντα. Από αυτοκινητόδρομους, σε εκτός δρόμου διαδρομές, σε αστικούς δρόμους με κίνηση, η νέα Cayenne κάλυψε πέραν 240.000 απαιτητικών χιλιομέτρων.

Φυσικά καμία δοκιμή δεν είναι ολοκληρωμένη αν δεν συμπεριλαμβάνει και δοκιμή μέσα σε πίστα. Η Porsche έχει στην διάθεση της δυο από τις καλύτερες πίστες στον κόσμο στο Hockenheimring και φυσικά το Nürburgring Nordschleife ενώ οι δοκιμές υψηλής ταχύτητας σε ευθείες πραγματοποιούνται στο Nardò.

Οι αισθητήρες, που πρέπει να δουλεύουν πάντα, δοκιμάζονται κάτω από τον ήλιο των 50 βαθμών κελσίου στο Ντουμπάι και στο Death Valley των ΗΠΑ, ενώ αντίθετα για χαμηλές θερμοκρασίες (45 υπό το μηδέν), η Porsche παίρνει τα δημιουργήματα της στην Αλάσκα. Η τρίτη γενιά της Cayenne ταυτόχρονα δοκιμάστηκε στις πιο σκληρές συνθήκες πόλης, με συνεχόμενες στάσεις και εκκινήσεις σε μποτιλιαρίσματα σε πόλης της Κίνας, πίστες της Σουηδίας, Φινλανδίας και Ισπανίας ενώ γεύτηκε μπόλικο χώμα και off-road σε Νότιο Αφρική, Ιαπωνία και Νέα Ζηλανδία.

Petros Soutzis has spent 39 years as a motoring journalist, driven by his passion, dedication, and extensive experience in everything related to cars. As a Cypriot journalist, he is the only representative from his country in the COTY committee (Car of the year). He is also a Vice President and a founding member of the Autobest Association, which elects the European Best Buy Car of the Year. These same qualities have been the cornerstone of autokinito.com.cy, which has become the go-to site for everyone who loves cars, motorsports, or anyone simply interested in purchasing a car in Cyprus.