Honda Electric Vision:

Η Honda με επίσημη της ανακοίνωση επιβεβαίωσε την παγκόσμια πρεμιέρα του πρωτοτύπου ενός νέου ηλεκτρικού μοντέλου στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, τον ερχόμενο Μάρτιο. Το νέο ηλεκτρικό όχημα της Honda έχει εξελιχθεί με έμφαση στη λειτουργικότητα και την πρακτικότητα, κάτι που επιβεβαιώνεται μέσα από τις καθαρές, απλές και μοναδικές σχεδιαστικές γραμμές του πρωτοτύπου. Η εικόνα μαρτυρά τη σαφή σχέση του με το Urban EV Concept της Honda που παρουσιάστηκε αρχικά στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2017.

Το ντεμπούτο το νέου πρωτοτύπου εντάσσεται στο ‘Ηλεκτρικό Όραμα’ (‘Electric Vision’) της Honda, μιας δέσμευσης ότι τα δύο τρίτα των Ευρωπαϊκών πωλήσεων της εταιρίας θα είναι μοντέλα με ηλεκτρική / plug-in υβριδική τεχνολογία μέχρι το 2025. Μία έκδοση μαζικής παραγωγής θα κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στη χρονιά.

Όπως είναι ήδη γνωστό το Ιαπωνικό εργοστάσιο ανακοίνωσε πως θα προσθέσει την ηλεκτρική τεχνολογία σε όλα τα νέα μοντέλα της στην Ευρώπη. Και αυτό δια στόματος του προέδρου και διευθύνων σύμβουλου της Honda Motor Co., Takahiro Hachigo.

Ο Hachigo-san δήλωσε σχετικά σε προηγούμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου. «Δεν πρόκειται για κάποιο όραμα του μακρινού μέλλοντος καθώς η έκδοση παραγωγής αυτού του μοντέλου θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το 2019». Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Honda στοχεύει να προσθέσει ηλεκτρική τεχνολογία στα δυο τρίτα των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων της μέχρι το 2030. Στην Ευρώπη ο στόχος αυτός θα είναι το 2025 καθώς υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον. «Στην Ευρώπη βλέπουμε ήδη τον κόσμο να κινείτε προς τα ηλεκτρικά οχήματα σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από οπουδήποτε αλλού», επιβεβαίωσε ο Hachigo-san.

Σε μια άλλη εξέλιξη, η Honda παρουσίασε πρόσφατα και το Honda Power Manager Concept, ένα σύστημα μεταφοράς ενέργειας από και προς το κυρίως κύκλωμα με σκοπό να αυξήσει την αναλώσιμη ενέργεια που παράγει η μπαταρία αλλά και να ελέγχει την σχέση της με το κύκλωμα του σπιτιού όταν τα δυο είναι συνδεδεμένα, δείχνοντας έτσι τις προθέσεις της για ένα «ηλεκτρικό» μέλλον.

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.