Φέτος ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι (1980 και 1982), Walter Rohrl συμπληρώνει 25 χρόνια συνεργασίας με το εργοστάσιο της Porsche.

Συνεργασία είχε υπάρξει και πριν από το 1993 για την εξέλιξη της 959 και του συστήματος τετρακίνησης της 964, όμως τότε μπήκε σε άλλη βάση. Μέχρι σήμερα, ο Rӧhrl είναι επίσημος δοκιμαστής και εκπρόσωπος της εταιρείας, με έναν και μόνο όρο να διέπει αυτή τη σχέση: Ως οδηγός εξέλιξης, είχε την υποχρέωση να λέει πάντα την ωμή αλήθεια για το πόσο καλές ήταν οι τεχνολογίες που εξελίσσονταν ανά πάσα στιγμή. Ήταν κάτι που αρχικά ζήτησε ο πρώην CEO (1993-2009) της Porsche, Wendelin Wiedeking. Παραμένοντας πάντα πιστός σε αυτή τη δέσμευση, ο Rӧhlr από τότε έλαβε μέρος στην εξέλιξη των πλέον εμβληματικών μοντέλων της εταιρείας: Από την Carrera GT έως την 918 Spyder, όλες τις 911 (απλές και GT) αλλά και την Panamera.

Σήμερα, ο 71 ετών οδηγός δηλώνει πως έχει διδαχτεί πολλά και σημαντικά πράγματα από τη θητεία του στην Porsche. Το βασικότερο είναι πως «Ένα κορυφαίο σπορ αυτοκίνητο δρόμου θα πρέπει να έχει συμπεριφορά διαφορετική από αυτή που χρειάζεται ένας οδηγός αγώνων. Το πολιτικό αυτοκίνητο θα πρέπει να μπορεί να το ελέγξει και ένας κανονικός οδηγός». Από την πλευρά του, ο Oliver Blume, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας αναφέρει πως η Porsche δε νοιώθει απλώς την ανάγκη να ευχαριστήσει τον Walter για τα 25 χρόνια των συμβουλών και των υπηρεσιών του. Θέλει επίσης να τον ευχαριστήσει και για μερικές επικές εκφράσεις του που πλέον έχουν ταυτιστεί με τα αυτοκίνητα της εταιρείας, όπως για παράδειγμα ότι «Κάθε γκαράζ χωρίς μια 911, είναι απλώς ένα μεγάλο σκοτεινό δωμάτιο».

Πάθος, αφοσίωση και εμπειρία σε ό,τι αφορά τον κόσμο του αυτοκίνητου χαρακτηρίζουν την πορεία του Πέτρου Σουτζιή, τα 30 και πλέον χρόνια του, στο χώρο των ΜΜΕ. Τα ίδια χαρακτηριστικά θα έχει και το autokinito.com.cy, το οποίο στοχεύει να γίνει το σημείο αναφοράς για όλους όσους αγαπούν το αυτοκίνητο, το μηχανοκίνητο αθλητισμό ή ενδιαφέρονται για την αγορά αυτοκινήτου στην Κύπρο και στον κόσμο.