Ο τρίτος αγώνας δεν ξεκίνησε ποτέ για τον Roland…

Σάββατο 30 Απριλίου 1994. Στον τρίτο αγώνα της χρονιάς στην Ίμολα δίνει τη μάχη των προκριματικών. Βγαίνει εκτός αγωνιστικής πίστας, προκαλείται ζημιά στην εμπρός πτέρυγα άλλα αποφασίζει να μην επιστρέψει πίσω στα Pits για επιδιορθώσεις αλλά να συνεχίσει για ακόμη ένα γύρο, αφού αν δεν τα κατάφερνε θα έμενε εκτός αγώνα.

Ronald rantzenbergerΗ πτέρυγα θα σπάσει, θα περάσει κάτω από το μονοθέσιο πράγμα που δεν θα επιτρέψει στον οδηγό να στρίψει για την στροφή Villeneuve. Θα κτυπήσει τον τοίχο με ταχύτητα 196 χιλιομέτρων.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ο Ayrton Senna συγκλονισμένος από τον θάνατο του Roland Ratzenberger είχε στο μονοθέσιο του την αυστριακή σημαία. Ήθελε να την κυματίσει στο τέλος του αγώνα, ειδικά αν κέρδιζε. Και αυτό σαν φόρο τιμής στον συναθλητή του. Τα γεγονότα που ακολούθησαν είναι σε όλους μας γνωστά. Ήταν o πρώτος θάνατος οδηγού σε G.P. από το 1982 όπου έχασε τη ζωή του ο Riccardo Paletti στον Καναδά, στην πίστα Gilles Villeneuve (μιλώντας για μακάβριες συμπτώσεις). Ο Ratzenberger θα είναι επίσης ο πρώτος οδηγός που θα βρει τον θάνατο μέσα σε μονοθέσιο F1 μετά τον Elio de Angelis (κατά τη διάρκεια δοκιμαστικών το 1986).

Γεννήθηκε στις 4 Ιουλίου 1960 στο Salzburg της Αυστρίας.  Ξεκίνησε την καριέρα του το 1983 στην Γερμανική Formula Ford και το 1985 κέρδισε το πρωτάθλημα σε Αυστρία και κεντρική Ευρώπη της Ευρωπαϊκής Ford. Την ίδια χρονιά τερματίζει 2ος στο Formula Ford Festival στην πίστα του Brands Hatch στην Βρετάνια. Το 1986 θα ξανακερδίσει το Ford Festival και αρχίζει να αγωνίζεται στη Βρετανική Formula 3. Θα λάβει μέρος και σε άλλα πρωταθλήματα, όπως το Παγκόσμιο και Βρετανικό Πρωτάθλημα Touring Car. Θα τερματίσει στην 3η θέση του πρωταθλήματος Formula 3000 το 1989.

 

 

 

 

Θα περάσει και από το πρωτάθλημα του Le Mans 24 ώρες με καλύτερο αποτέλεσμα την 5η θέση το 1993. Πολλοί επίδοξοι οδηγοί της F1 δοκίμαζαν την τύχη τους στην Ιαπωνία, έτσι και ο Αυστριακός το 1990. Το 1991 έλαβε μέρος στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Πρωτοτύπων (πετυχαίνοντας μια νίκη), στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Touring Car και στο Πρωτάθλημα Formula 3000. Το 1994 επιτέλους καταφέρνει το όνειρο του και υπογράφει συμβόλαιο 5 αγώνων με την Simtek. Δεν αρχίζει με τον καλύτερο τρόπο την καριέρα του στην F1 αφού δεν καταφέρνει να προκριθεί για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς στην Βραζιλία. Στην Ιαπωνία τα πράγματα δείχνουν καλύτερα αφού καταφέρνει και τερματίζει στην 11η θέση. Ο τρίτος αγώνας δεν ξεκίνησε ποτέ για τον Roland…

Του Θεόδωρου Μωυσέως

TOP 10: Δειτε τα ετοιμοπαραδοτα

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.