Ο MΙΛΤΟΣ ΣΟΥΤΖΙΗΣ ΤΑΞΙΔΕΨΕ ΣΤΗ ΜΑΣΣΑΛΙΑ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΟ ΝΕΟ PEUGEOT 2008

Ο MΙΛΤΟΣ ΣΟΥΤΖΙΗΣ ΤΑΞΙΔΕΨΕ ΣΤΗ ΜΑΣΣΑΛΙΑ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΟ ΝΕΟ PEUGEOT 2008.MILTOS SOUTZIS - Ο MΙΛΤΟΣ ΣΟΥΤΖΙΗΣ ΤΑΞΙΔΕΨΕ ΣΤΗ ΜΑΣΣΑΛΙΑ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΟ ΝΕΟ PEUGEOT 2008

ΑΠΟΣΤΟΛΗ: PEUGEOT 2008

Η Γαλλική επέλαση συνεχίζεται… 

Το εργοστάσιο της Peugeot ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο στις νέες προκλήσεις που καθορίζουν το σκηνικό της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, συνεχίζοντας την παρουσίαση εντυπωσιακών μοντέλων. Η ανανέωση της γκάμας της ξεκίνησε πριν δύο περίπου χρόνια με το πανέμορφο 3008. Μοντέλο, το οποίο κατάφερε να κερδίσει όλα τα σημαντικά βραβεία στο χώρο (κινητήρες, σχεδιασμό, εσωτερικό) γράφοντας συνάμα και εντυπωσιακούς αριθμούς πωλήσεων. Τη σκυτάλη πήρε το επιβλητικό σετάν 508 και πριν από λίγους μήνες το μικρότερο 208. Σειρά έχει τώρα το 2008 στην κατηγορία των compact SUV. Μοντέλο που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στην πρώτη παγκόσμια του παρουσίαση στους εκπροσώπους του ειδικού Τύπου που έγινε στη νότια Γαλλία.

Το όραμα της Peugeot για το μέλλον της αυτοκίνησης βρίσκει καθολική ανταπόκριση και σε αυτό το νέο compact SUV. Και αυτό δεν είναι άλλο από τη διαφοροποίηση και την κυριαρχία μέσω του σχεδιασμού της καινοτομίας και της τεχνολογίας.

Το νέο 2008 ακολουθεί τα σχεδιαστικά πρότυπα του εργοστασίου με αρκετές ομοιότητες με το μεγαλύτερο 3008. Ένα καθαρόαιμο SUV με δυναμικό χαρακτήρα που προσφέρει ελευθερία επιλογής κινητήρα είτε αυτός είναι βενζίνης, είτε πετρελαίου είτε ακόμα και ηλεκτροκινητήρα!

Εξωτερικά ξεχωρίζει η σχεδόν κάθετη μάσκα και ο έντονος προφυλακτήρας με μοναδικά κοψίματα στις άκρες του. Τα φωτιστικά σώματα αγκαλιάζουν τις γωνίες του αμαξώματος ενώ μια κάθετη λωρίδα LED προσδίδει δυναμισμό στο όλο σύνολο. Το ίδιο και για τους τονισμένους θόλους των τροχών ενώ εντυπωσιάζει ο  σχεδιασμός και στο πλάι αφού δημιουργούνται ρευστές γραμμές μέχρι το πίσω τελείωμα.

Όσον αφορά τις διαστάσεις, το νέο 2008 φθάνει τώρα σε μήκος τα 4,30 μέτρα, ενώ το μεταξόνιό  των 2,60 μας προδιαθέτει για τους πολύ καλούς εσωτερικούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Οι τελευταίες έχουν στη διάθεση τους ένα χώρο που φθάνει τα 434 λίτρα ενώ πολλαπλασιάζεται με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Στο εσωτερικό δεν θα μπορούσε να απουσιάζει το i-Cockpit της Peugeot ενώ κυριαρχεί η ποιότητα κατασκευής, η πολυτέλεια αλλά και η εργονομία. Ο ψηλά τοποθετημένος ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας συνθέτουν το οπτικό πεδίο του οδηγού. Η οθόνη μπορεί να φτάσει μέχρι και τις 10 ίντσες ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού. Η Peugeot ονομάζει το συγκεκριμένο ταμπλό i-cockpit 3D, ενώ την παρουσία του κάνει και ένα premium ηχοσύστημα της γαλλικής Focal.

Το γαλλικό εργοστάσιο φρόντισε να εφοδιάσει το νέο 2008 με ότι πιο σύγχρονο σύστημα υπάρχει για την υποβοήθηση του οδηγού. Μεταξύ άλλων και το σύστημα αυτόματης στάθμευσης σε χώρους μόλις 60 εκατοστά μεγαλύτερους από το αυτοκίνητο αλλά και το Drive Assist Plus, που διαθέτει κάποια χαρακτηριστικά ημι-αυτόνομης οδήγησης, καθώς και πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones. Σε συνδυασμό με θέση ασύρματης φόρτισης στην κεντρική κονσόλα, και συνολικά 4 θύρες USB.

Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι τέσσερα (Active, Allure, GT Line και GT) με τις δύο τελευταίες να έχουν και αισθητικές διαφοροποιήσεις και μπορούν να συνδυαστούν με όλους τους διαθέσιμους κινητήρες και το ηλεκτρικό σύστημα.

«Power of choice». Έτσι ονομάζει η Peugeot τη δυνατότητα του υποψήφιου αγοραστή να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις τύπους κινητήρων. Είτε βενζίνης, είτε πετρελαίου είτε ηλεκτρικό! Αρχικά ο κινητήρας βενζίνης που στην περίπτωση είναι ο τρικύλινδρος των 1.200 κυβικών της Peugeot που παρουσιάζεται σε εκδόσεις με 100 και 130 ίππους, Μαζί και η πανέμορφη έκδοση GT με το αυτόματο κιβώτιο EAT 8- και με 155 ίππους. Ο κινητήρας πετρελαίου είναι καινούριος στα 1.5 λίτρα με απόδοση 100 και 130 ίππους.

Το 2008 χρησιμοποιεί τον ηλεκτροκινητήρα που οδηγήσαμε και στο 208. Δηλαδή ένα ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και μπαταρία 50 KWh, η οποία εξασφαλίζει αυτονομία έως και 310 χιλιομέτρων κατά WLTP. Και τους τρεις τύπους κινητήρων είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στην καταπράσινη νότια Γαλλία.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.