WRC Ράλι Σαρδηνίας – 8ος Γύρος 2019:

Ένας συναισθηματικά-φορτισμένος Dani Sordo, κατέκτησε την δεύτερη νίκη στην καριέρα του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, μετά το Ράλι Γερμανίας του 2013. Μια νίκη / δώρο που ήρθε μόλις τα τελευταία χιλιόμετρα της τελευταίας ειδικής διαδρομής (Power Stage) όταν ο πρωτοπόρος Ott Tanak αντιμετώπισε πρόβλημα με το υδραυλικό τιμόνι του Toyota Yaris WRC. Ο Εσθονός οδηγός της Toyota Gazoo έκανε την Κυριακή ένα συντηρητικό αγώνα στο τελευταίο σκέλος του σκληρού ράλι της Σαρδηνίας. Ξεκίνησε την Power Stage με προβάδισμα 26.7 χιλιομέτρων αλλά το σύστημα διεύθυνσης του κατέστρεψε τον αγώνα.

Από το ξεκίνημα του αγώνα ο Tanak έκανε ένα μυαλωμένο αγώνα ενώ το Σάββατο ήταν σε ένα απίστευτο ρυθμό κερδίζοντας όλες τις ειδικές διαδρομές του αγώνα. Όμως το πρόβλημα στη Power Stage του στοίχησε περισσότερα από δύο λεπτά με αποτέλεσμα να πέσει τελικά στην πέμπτη θέση γενικής. Με αυτό τον τρόπο ο Ισπανός ανέβηκε στην κορυφή, μπροστά από τον Teemu Suninen με το Ford Fiesta WRC που έτρεχε για πρώτη φορά στον Ιταλικό αγώνα. Την τρίτη θέση του βάθρου συμπλήρωσε ένας εκπληκτικός Andreas Mikkelsen με το Hyundai i20 WRC. Έδωσε σκληρή μάχη με τον Elfyn Evans με τη διαφορά τους στο τέλος να βρίσκεται μόλις στο 1.1 δευτερόλεπτα!

Σε αυτό τον αγώνα ο Tanak έχασε την ευκαιρία να αποσπαστεί στη βαθμολογία των οδηγών από τον μεγάλο του αντίπαλο στο πρωτάθλημα, Sebastien Ogier. Ο Γάλλος είχε έναν αχαρακτήριστα κακό αγώνα, έχοντας αρχικά επαφή με βράχο την Παρασκευή, σπάζοντας τον μπροστά αριστερό άξονα, και στην επιστροφή του στην δράση το Σάββατο έσπασε τον πίσω αριστερό. Ο Γάλλος φύλαξε ελαστικά μέχρι την Power Stage όπου, τουλάχιστον, πήρε τέσσερεις βαθμούς από την χαμένη παρτίδα της Σαρδηνίας.

Αυτή ήταν η πρώτη φορά από το Ράλι Μεξικό που ο Ogier δεν ανέβηκε πάνω στο βάθρο, αφήνοντας τον στην δεύτερη θέση του πρωταθλήματος με τέσσερις βαθμούς διαφορά από τον πρωτοπόρο Ott Tanak.
Στην έκτη θέση τερμάτισε ο Thierry Neuville που δεν απέφυγε τα λάθη αλλά και τις λάθος επιλογές ελαστικών, ενώ έκανε παράπονα και για το στήσιμο του i20 WRC. Σίγουρα δεν θα ήθελε να γιορτάσει με αυτό τον τρόπο τα 31α του γενέθλια. Έβδομη θέση για τον Esapekka Lappi ενώ ο Kris Meeke συμπλήρωσε την πρώτη οκτάδα.

Το WRC θα κάνει τώρα τις διακοπές του, και θα επιστρέψουν άπαντες στην δράση στις 4 Αυγούστου με το ράλι των χιλίων λιμνών στην Φιλανδία.

 Αποτελέσματα:

1 Dani Sordo                  Hyundai i20 WRC
2 Teemu Suninen          Ford Fiesta WRC        +13.7
3 Andreas Mikkelsen    Hyundai i20 WRC       +32.6
4 Elfyn Evans                  Ford Fiesta WRC        +33.5
5 Ott Tanak                     Toyota Yaris WRC      +01:30
6 Neuville / Gilsoul        Hyundai i20 WRC       +2:06.7
7 Lappi / Ferm               Citroën C3 WRC         + 2:59.6
8 Meeke / Marshall       Toyota Yaris WRC      +4:40.1

 

Βαθμολογία Οδηγών:

1 Ott Tänak                 Toyota Yaris WRC                  150
2 Sébastien Ogier      Citroën C3 WRC                      146
3 Thierry Neuville       Hyundai i20 Coupe WRC       143
4 Elfyn Evans              Ford Fiesta WRC                       78
5 Teemu Suninen       Ford Fiesta WRC                       62

 

PHOTOS: Nikos Mitsouras / Reporter Images

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.