Από ρεκόρ σε ρεκόρ πωλήσεων το εργοστάσιο της Volkswagen. Ο νούμερο ένα κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο ανακοίνωσε νέο ρεκόρ πωλήσεων για το πρώτο τρίμηνο του 2018, σημειώνοντας αύξηση στα ποσοστά της στις περισσότερες αγορές που δραστηριοποιείται. Πιο συγκεκριμένα, η γερμανική εταιρία διέθεσε 1.525.300 αυτοκίνητα παγκοσμίως σημειώνοντας αύξηση 5,9% σε σχέση πάντα με το ίδιο διάστημα του 2017 (1.440.900). Αυτή η επίδοση αποτελεί παράλληλα ιστορικό ρεκόρ πρώτου τριμήνου για τους Γερμανούς.

Θετικό ήταν το πρόσημο και για την τεράστια κινέζικη αγορά, την μεγαλύτερη αγορά για τους Γερμανούς, με την ποσοστιαία αύξηση να αγγίζει το 8,6% και τις πωλήσεις να ανέρχονται στις 755.700, το πρώτο τρίμηνο του έτους, έναντι 695.600 πωλήσεων το αντίστοιχο διάστημα του 2017. Ανοδική πορεία με διψήφιο ποσοστό σημείωση η γερμανική εταιρεία και στην αγορά των Η.Π.Α. Έφτασε τις 84.000 παραδόσεις σε σύγκριση με 76.300 την αντίστοιχη περίοδο του 2017 σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 10%.Ανάλογη ήταν η εικόνα και για την αγορά της Λατινικής Αμερικής με την αύξηση ωστόσο να είναι οριακή στο 1,1% και τις πωλήσεις να ανέρχονται στις 100.800 για το πρώτο τρίμηνο του 2018, έναντι 99.700 πωλήσεων για τους τρεις πρώτους μήνες του 2017. Μεγαλύτερη αγορά η Βραζιλία με  61.600 πωλήσεις.

H ανοδική πορεία της VW φαίνεται να συνεχίζεται και στο δεύτερο τρίμηνο αφού η Volkswagen κατέγραψε πάνω από 520.000 μονάδες παγκοσμίως κατά το μήνα Απρίλιο σημειώνοντας άνοδο στης τάξης του 11% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2017. Συνολικά στο πρώτο και πάντοτε καθοριστικό τετράμηνο του έτους, η VW έφτασε συνολικά τις 2.044.900 μονάδες, αριθμός που αντιστοιχεί σε άλμα σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο κατά 7,1%. Σημαντικό ρόλο στην επιτυχία της VW είχαν σίγουρα τα δύο καινούρια της μοντέλα. Πρόκειται για τα Polo και T-Roc που κατάφεραν να διαθέσουν 140.000 και 41.000 μονάδες αντίστοιχα σε παγκόσμιο επίπεδο.

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.