Μπαίνουν οι βάσεις γα το πρώτο ηλεκτρικό hot hatch

Peugeot e-208 GTi

Peugeot e208 GTiΗ ηλεκτροκίνηση έχει πλέον σταματήσει να είναι απλά μια ιδέα, ή κάτι σπάνιο στον δρόμο, και μπαίνει δυνατά στην καθημερινότητα μας. Παράλληλα, βρίσκει τον δρόμο της και προς τα hot hatch, και συγκεκριμένα στην GTI έκδοση του Peugeot e-208.

Οι υπεύθυνοι του γαλλικού εργοστασίου επιμένουν πως μπορούν να κρατήσουν ζωντανή τη σπορ φλόγα στο τιμόνι ενός GTI, με την πρόσθεση μπαταρίας έτσι ώστε να μπορούν να έχουν την απαιτούμενη απόδοση στον δρόμο αλλά και στις εκπομπές με τους νέους κανονισμούς της ΕΕ να θέτουν ένα νέο σκληρό όριο στα 95g/km.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της Peugeot

Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Peugeot, Jean-Philippe Imparato, δήλωσε στο περιοδικό CAR ότι: «Το GTI είναι ανοησία για μένα. Υπάρχει ένας τρόπος να το πούμε απλά: Peugeot Sport. Αυτό σημαίνει υψηλή απόδοση, χαμηλές εκπομπές, και νέες αισθήσεις πίσω από το τιμόνι. Αν κατασκευάσουμε ένα αυτοκίνητο επιδόσεων στο B-segment, τότε αυτό θα είναι ένα πλήρες ηλεκτρικό όχημα – αυτό είναι προφανές. Θα αποφασίσουμε έως το τέλος του 2020.»

Peugeot e208 GTiΟυσιαστικά, η έκδοση επιδόσεων του 208 θα βασιστεί στο υπάρχον e-208. Κατά την κυκλοφορία του e-208, ο υπεύθυνος παραγωγής του μοντέλου, Rémi Seimpere, είπε ότι η μπαταρία των 50kWh γέμισε όλο τον διαθέσιμο χώρο. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να προκύψει επιπλέον χώρος για την τοποθέτηση ενός ισχυρότερου ηλεκτροκινητήρα στην την ίδια μπαταρία. Οι φήμες λένε για ένα αναβαθμισμένο ηλεκτρικό κινητήρα που αναπτύσσει περίπου 168 ίππους με κίνηση μόνο τους εμπρός τροχούς. Η Peugeot Sport έχει δεκαετίες εμπειρίας σε αυτοκίνητα επιδόσεων με κίνηση εμπρός. Με λίγα λόγια ίσως να μπήκαν οι βάσεις για πρώτο ηλεκτρικό hot hatch.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

Ο Πέτρος Σουτζιής οδηγεί το νέο Peugeot 208 στην Πορτογαλία

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.