Mitsubishi Motors:

Mitsubishi PHEVΣε μια ευρωπαϊκή αγορά 11,769,175 οχημάτων, οι πωλήσεις της Mitsubishi Motors αυξήθηκαν κατά 7% μεταξύ Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου 2019 στα 134.886 οχήματα. Άξιο αναφοράς ότι δύο μοντέλα της με χαμηλές εκπομπές ρύπων, το Space Star και το Outlander PHEV συγκεντρώνουν το 42,5% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας:

Το Outlander PHEV παραμένει το Plug in Hybrid EV με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη και τους πρώτους 9 μήνες του 2019.  Από την κυκλοφορία του τον Οκτώβριο του 2013, έχει φθάσει συνολικά τις 151.735 πωλήσεις στην Ευρώπη.

Κατά τη διάρκεια των πρώτων εννέα μηνών του 2019 η Γερμανία είναι η σημαντικότερη αγορά για τη Mitsubishi με 41,930 πωλήσεις ενώ ακολουθεί το Ηνωμένο Βασίλειο με  22,625, η Ισπανία με    11,969, η Ιταλία με 7,342 και η Γαλλία με 7,068 πωλήσεις.

Mitsubishi Motors Europe, παρόλο που είναι ικανοποιημένη από αυτά τα αποτελέσματα των 9 μηνών, εξακολουθεί να έχει έντονη επίγνωση για ένα επιχειρηματικό περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις, όπως δήλωσε ο Bernard Loire, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της MME: «Σήμερα, η Mitsubishi Motors απολαμβάνει μια μοναδική θέση στην ευρωπαϊκή αγορά με το μίγμα των μοντέλων SUV & Plug-in Υβριδικής τεχνολογίας, την αξιοζήλευτη φήμη της για την ποιότητα και την τεχνολογία, καθώς και την προνοητικότητα της σχετικά με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων. Μαζί με την Mitsubishi Motors Corporation, τους Ευρωπαίους Διανομείς μας και με την Ομάδα Mitsubishi Motors Europe, θα αναπτύξουμε αυτά τα περιουσιακά μας στοιχεία.Ωστόσο, γνωρίζουμε επίσης ότι έρχονται ισχυροί μετωπικοί άνεμοι – εξωτερικοί παράγοντες που αντιμετωπίζει σήμερα ολόκληρη η αυτοκινητοβιομηχανία, από μια εξαιρετικά ασταθή αγορά συναλλάγματος έως αβέβαια πολιτικά και εμπορικά ζητήματα. Ο ίδιος κατέληξε: “Αυτός είναι ένας ακόμη λόγος για την επιδίωξη μιας στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης στην Ευρώπη, όπου η ενίσχυση της εικόνας της μάρκα μας θα υπερισχύσει του αγώνα για τον όγκο, που θα αναπτυχθεί περαιτέρω με μια νέα σειρά προϊόντων, αρχίζοντας από το νέο ASX και το νέο L200, τα οποία μόλις ξεκίνησαν τις πωλήσεις τους σε όλη την Ευρώπη. ”

 

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.