Η αγορά αυτοκινήτου σε ολόκληρη την Ευρώπη συνεχίζει να δέχεται αλλεπάλληλα κύματα αλλαγής, μήνες πριν ολοκληρωθεί (ίσως!) η έξοδος της Μεγάλης Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η εγγραφές οχημάτων, σε ολόκληρη την ήπειρο, έπεσαν κατά 0.04% (συνολικά 15,62 εκατομμύρια εγγραφές), αριθμός που φαντάζει μικρός ωστόσο είναι ιδιαίτερα ανησυχητικός για την Βρετανία αν αναλογιστεί κάποιος πως τα τελευταία τέσσερα χρόνια οι εγγραφές είχαν συνεχόμενη άνοδο, ειδικά για τις μάρκες Jeep, Mitsubishi, Jaguar και Seat. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις του Jeep Wrangler στην Ευρώπη μάλιστα, απόλαυσαν άνοδο της τάξης του 56% μέσα στο 2018, καθιστώντας την Jeep ως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα της χρονιάς.


Φυσικά η απώλεια της Βρετανίας ήταν το κέρδος άλλων μεγάλων αγορών καθώς στο Ηνωμένο Βασίλειο υπήρχε πτώση πωλήσεων κατά 6.8% ενώ στην Ισπανία (η οποία συνεχίζει και ταλαιπωρείται από οικονομική αστάθεια σε κάποιον βαθμό) υπήρξε άνοδος 7% και στην Γαλλία 3%! Σε Κροατία, Ρουμανία και Λιθουανία υπήρξε άνοδος μάλιστα άνω του 20%, και όλα αυτά λόγω του φόβου που διακατέχει τους πάντες γύρω από την Βρετανική αγορά, και όπου μαραίνει το παζάρι, ανθίζει κάπου αλλού με της αυτοκινητοβιομηχανίες να προσφέρουν τεράστιες διευκολύνσεις και καλύτερες τιμές σε άλλες αγορές, ανεβάζοντας τα ποσοστά τους κατακόρυφα εν όψει του, εν μέρει, κλεισίματος της Βρετανικής αγοράς μέχρι να βρεθεί μια λύση για το αβέβαιο αύριο που θα φέρει το Brexit.
Μιας και το Wrangler ήταν σημείο αναφοράς στο άρθρο αυτό, αξίζει να σημειωθεί πως το 50% των Ευρωπαϊκών πωλήσεων του, ήρθαν από την Ιταλία! Ο λόγος; Απλούστατος: Η Fiat-Chrysler Automobiles «έσπρωξε» πανέξυπνα την μάρκα στην χώρα της, αποδεικνύοντας στους Βρετανούς το πώς κάνεις τους σωστούς φίλους και τις καλές εξηγήσεις. Μένει μόνο να δούμε αν η Βρετανία έχει σκοπό να πραγματοποιήσει παρόμοιες κινήσεις όταν, ή αν, δει όντως πόρτα εξόδου από την Ευρώπη.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.