Πρόσφατα η Porsche γιόρτασε τα 25 χρόνια συνεργασίας της με το θρύλο του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι Walter Rohrl. Δεν υπολόγισε όμως ότι ο Γερμανός δεν «μασά τα λόγια του»! Σε συνέντευξη του στη Γερμανική τηλεόραση, ο 71 Rohrl κατέκρινε ανοιχτά την μεταστροφή της αυτοκινητοβιομηχανίας προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ χαρακτήρισε την ηλεκτροκίνηση καταστροφική για τα αυτοκίνητα αλλά και για το περιβάλλον.

Επίσης, δήλωσε ότι δεν τον ενδιαφέρει να συμμετάσχει στην εξέλιξη του ηλεκτρικού Mission E ή οποιουδήποτε άλλου ηλεκτρικού μοντέλου της Porsche, κάτι είχε σαν αποτέλεσμα να θορυβηθεί η γερμανική εταιρία, με το Εποπτικό Συμβούλιο του Ομίλου της VW να ζητά την απομάκρυνση του. Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι (1980 – 1982) είναι βασικό στέλεχος της ομάδας εξέλιξης των μοντέλων της Porsche εδώ και 25 χρόνια. Δεν θα είναι όμως για την εξέλιξη του επαναστατικού Mission E. Όταν ρωτήθηκε τι θα κάνει ο ίδιος απάντησε: «είτε θα έχω πάρει σύνταξη είτε δεν θα ασχοληθώ καθόλου με αυτό».

Τέλος, τον αφήνουν αδιάφορο οι αγώνες της Formula E και ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ακούγονται σαν αυτοκινητάκι του Golf! «Απλώς, δεν με ενδιαφέρει! Ακόμα και αν κέρδιζε η Porsche, δεν θα με ενδιέφερε. H ιδέα του να φτιάξεις ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο μόνο για αγώνες μέσα στην πόλη είναι γελοίο».

Για όσους ξέρουν γερμανικά, δείτε τη συνέντευξη του Rohrl στη γερμανική τηλεόραση:

https://www.youtube.com/watch?v=3rJIa5CQNr4

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.