Toyota Aygo:

TOYOTA AYGO
Η Toyota δεν θα εγκαταλείψει το τμήμα minicar της Ευρώπης σε αντίθεση με τους αντιπάλους της όπως η Ford και η Opel, και όπως όλα δείχνουν, η επόμενη έκδοση του Aygo θα μπορούσε να είναι ηλεκτρική. Το σημερινό Aygo, το οποίο ξεκίνησε το 2014, θα έχει διάδοχο, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota Europe Johan Van Zyl.

«Το Aygo ήταν ένα πολύ καλό προϊόν για μας, φέρνοντας την νεολαία κοντά στην εταιρεία μας. Η κατηγορία αυτή είναι ακόμη καλή για εμάς», δήλωσε ο Van Zyl.

Το Aygo είναι το μοναδικό αυτοκίνητο της Toyota που πωλείται στην Ευρώπη χωρίς υβριδική επιλογή. Ο Van Zyl είπε ότι ένα εναλλακτικό Aygo μπορεί να είναι ηλεκτρικό λόγω της αστικής χρήσης του αυτοκινήτου. «Ορισμένες πόλεις εφαρμόζουν ζώνες μηδενικών εκπομπών, οπότε πρέπει να σκεφτούμε το μέλλον και να σκεφτούμε πώς θα διασφαλίσουμε ότι έχουμε μια ηλεκτροκίνητη έκδοση ενός αυτοκινήτου A (minicar) ή sub-A που θα να είναι σε θέση να κυκλοφορήσει σε αυτές τις πόλεις», είπε. Οι συνεργάτες ανάπτυξης της Toyota για το σημερινό Aygo, Peugeot και Citroen, ανέφεραν ότι οποιαδήποτε αντικατάσταση των minicars θα πρέπει να είναι ηλεκτρική. Το Aygo φτιάχνεται δίπλα στα Peugeot 108 και Citroen C1 σε ένα κοινό εργοστάσιο με τον όμιλο PSA στη Τσεχίας. Η Toyota πούλησε 83.030 Aygos στην Ευρώπη τους πρώτους 10 μήνες, (αύξηση 3,7%). Η Peugeot πούλησε 48.542 μονάδες του 108 (μείωση κατά 1,4%) και η Citroen πούλησε 44.399 μονάδες του C1, δηλαδή μείωση 1,9%.
Η Toyota συμφώνησε να αγοράσει το μερίδιο της PSA στην κοινοπραξία το 2021, που σημαίνει πως τώρα πρέπει να γεμίσει ένα εργοστάσιο με ετήσια χωρητικότητα 300.000 οχημάτων.

Ο Van Zyl δήλωσε ότι η εταιρεία θα είναι σε θέση να κρατήσει το εργοστάσιο απασχολημένο. «Θα χρησιμοποιήσουμε την πλήρη χωρητικότητα στο μέλλον,» είπε, χωρίς να αποκαλύψει τα μοντέλα που θα παράγονται εκεί.. Η Toyota παραμένει μια από τις λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες, μαζί με την Hyundai και την Kia, που συνεχίζουν να δεσμεύονται στο μικρότερο τμήμα αυτοκινήτων της Ευρώπης. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εγκαταλείπουν ολοένα και περισσότερο το τμήμα, λόγω του κόστους αναβάθμισης των minicars και του χαμηλού κέρδους για την τήρηση αυστηρότερων κανονισμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τη μείωση των εκπομπών CO2 και NOx.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.