Υψηλό αίσθημα ευθύνης διακατέχει τους αντιπροσώπους αυτοκινήτων

Με υψηλό αίσθημα ευθύνης αντιμετωπίζουν οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτου την πανδημία βάζοντας σαν πρώτη προτεραιότητα, όχι μόνο την ασφάλεια των εργαζομένων και των πελατών τους, αλλά και τη βοήθεια σε συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη.

4. Unicars

Πρώτη η Unicars ανακοίνωσε τη συμμετοχή της στο SupportCy της Τράπεζας Κύπρου και του Οργανισμού REACTION προσφέροντας στο Συντονιστικό Κέντρο των κινητών συνεργείων του Υπουργείου Εργασίας τρία αυτοκίνητα. Με αυτό τον τρόπο θα εξυπηρετηθούν πολλές ανάγκες του Συντονιστικού Κέντρου.

3. CiC Mercedes-Benz

Μέσα στα πλαίσια της εταιρικής κοινωνικής της ευθύνης η CiC Mercedes-Benz ανέλαβε τη δωρεάν συντήρηση αριθμού ασθενοφόρων Mercedes-Benz Sprinter, της Κυπριακής Δημοκρατίας.  Προσέφερε δωρεάν πακέτο συντήρησης στα οχήματα που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μάχης ενάντια στην πανδημία, διασφαλίζοντας την ετοιμότητα των ασθενοφόρων μας, ούτως ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στις αυξανόμενες ανάγκες για άμεση κινητοποίηση.

2. Α.Ι.MOTOKINISI Ltd

Τέλος, η εταιρεία Α.Ι.MOTOKINISI Ltd, αντιπρόσωποι των αυτοκινήτων PORSCHE στην Κύπρο, παραχώρησε ιατρικό εξοπλισμό Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας  για ενίσχυση των αυξημένων αναγκών του . Συγκεκριμένα, η εταιρεία εξασφάλισε 1,150 μάσκες υψηλής αναπνευστικής προστασίας (FFP2), αξίας 5,175 ευρώ προκειμένου να καλυφθούν ανάγκες τόσο των ασθενών με κορωνοϊό, όσο και ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού. Η δωρεά έγινε στη μνήμη της Νίνας Ιακωβίδου, συζύγου του κύριου Άλκη Ιακωβίδη, Διευθύνοντα Συμβούλου της Εταιρείας, η οποία έφυγε πρόσφατα από τη ζωή μετά από πνευμονικό οίδημα.

1. Toyota Κύπρου:

 

Στο πλευρό του SupportCy βρέθηκε και η Toyota Κύπρου, παρέχοντας υβριδικά οχήματα Toyota για την κάλυψη των απαιτούμενων αναγκών μετακίνησης. Τα οχήματα χρησιμοποιούνται για την κάλυψη αναγκών των κοινωνικών υπηρεσιών που παρέχει ο οργανισμός Reaction σε άτομα που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.

Το SupportCy είναι το υποστηρικτικό δίκτυο εταιρειών και οργανώσεων που δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία της Τράπεζας Κύπρου έχοντας, ως κύριο συνεργάτη τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό Reaction, και ως μέγιστο στόχο να συμβάλει στο έργο της Πολιτείας, όπου μέσα από τις εργασίες, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των μελών του Δικτύου, ενισχύονται οι προσπάθειες των κρατικών θεσμών, φορέων και άλλων αρχών στη μάχη ενάντια του COVID-19.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.