Βρέθηκα πίσω από το τιμόνι μιας Corolla Hybrid, το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο. Από το 1966, σύμφωνα με την Toyota, το μοντέλο κατέγραψε περισσότερες από 50 εκατομμύρια πωλήσεις. Μπορεί η μικρομεσαία κατηγορία να έπεσε θύμα της φρενίτιδας των SUV, αλλά είναι εύκολο να πούμε ότι η Corolla προσαρμόζεται σε κάθε εποχή.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της TOYOTA
Η ανανεωμένη Corolla είναι επίσης εξοπλισμένη με μια νέα υβριδική μπαταρία ιόντων-λιθίου η οποία είναι μικρότερη και πιο ελαφριά κατά 14% και με αυξημένη ισχύ, επίσης κατά 14%. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η διάρκεια ζωής της νέα μπαταρίας αυξήθηκε και είναι πιο αθόρυβη χάρη στο νέο σύστημα ψύξης. Επίσης, η συμπαγές διαστάσεις της νέας μπαταρίας, επιτρέπουν να τοποθετηθεί πλήρως κάτω από τα πίσω καθίσματα, χωρίς απώλεια χώρου στον αποθηκευτικό χώρο. Με λίγα λόγια η Toyota, βρήκε τρόπο για ακόμη μια φορά να είναι πιο αξιόπιστη και πρακτική.
Άξιο αναφοράς είναι και το ότι η οδηγική της συμπεριφορά έγινε πιο ενδιαφέρουσα. Το πλαίσιο είναι πιο σφιχτό από τι περίμενα, χωρίς να σημαίνει ότι είναι κουραστικό στους επιβάτες. Αν θες να πιάσεις ρυθμό (για παράδειγμα στο δρόμο προς τον Καλοπαναγιώτη) θα το απολαύσεις και με το παραπάνω χωρίς άγχος! Ειδικά αν έχεις επιλεγμένο το πρόγραμμα «Sport» («ECO» & «Normal»).
Εσωτερικό: Η ψηφιακή αναβάθμιση του εσωτερικού περιλαμβάνει μια μεγάλη οθόνη αφής 10.5” (σύστημα «Toyota Smart Connect +) μαζί με ένα πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3”. Μπορείς να παραμετροποιήσεις τις ενδείξεις που θέλεις να βλέπεις με τέσσερις διαφορετικές επιλογές εμφάνισης (Casual. Smart, Tough και Sporty). Στη βασική έκδοση προσφέρονται ο αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, αυτόματοί προβολείς, κάμερα οπισθοπορείας και επτά αερόσακοι. Εκτίμησα ιδιαίτερα ότι το Corolla διαθέτει πλήρως ανεξάρτητα χειριστήρια για τον κλιματισμό! Επίσης κάτι που μου άρεσε είναι ότι αρκετές ρυθμίσεις δεν γίνονται από την οθόνη αλλά από τα χειριστήρια του τιμονιού. Εύκολο και πρακτικό!
Οι εσωτερική χώροι της καμπίνας είναι οριακοί, αλλά επαρκής. Δεν είναι το πιο ευρύχωρο μοντέλο της μικρομεσαίας κατηγορίας, χωρίς να σημαίνει ότι θα αντιμετωπίσετε κάποιο θέμα με τους χώρους. Να το θέσω αλλιώς. Είμαι 1.82 και τρεις σαν εμένα δεν θα βολευτούν στα πίσω καθίσματα σε ένα μεγάλο ταξίδι. Εννοείται πως ο οδηγός και ο συνοδηγός δεν έχουν κανένα απόλυτός πρόβλημα. Αντιθέτως, θα απολαύσουν το ταξίδι τους με την ευρυχωρία που προσφέρει η semi bucket καρέκλα του Corolla!
Υπάρχουν αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα, ανάμεσά τους και δύο εξαιρετικά βολικές ποτηροθήκες, με τον χώρο αποσκευών να φτάνει τα 361 λίτρα. Δεν το λες και λίγο!
Η Corolla είναι ένα οικονομικό, ήσυχο και ευκολοδήγητο αυτοκίνητο. Έχει γίνει πιο ελκυστικό αισθητικά και πιο αποδοτικό με ένα πιο “hardcore look” αλλά παραμένει ένα οικογενειακό όχημα. Αν ψάχνεις ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο απαγορεύεται να αποφασίσεις τι θα αγοράσεις αν δεν οδηγήσεις πρώτα το Corolla. Γιατί κακά τα ψέματα, είναι Toyota, και στα επόμενα χρόνια εύκολα θα ξεπεράσει τα 60 εκατομμύρια σε πωλήσεις.
Ο ανταγωνισμός:
Έκδοση: | Corolla 1.8 Hybrid |
Επίπεδο εξοπλισμού: | Lounge |
Τιμή: | 34,600 |
Ισχύς: | 140 Hp |
Επιτάχυνση (0-100/δεύτ.): | 9.2 sec |
Μέση κατανάλωση: | 4-6 – 5.1 l/100 km |
Εκπομπές Cο2: | 104-113 gr/km |
Κιβώτιο: | Automatic transmission CVT |