Παρά την έλευση των καμερών, μέχρι στιγμής φέτος, οι νεκροί έφτασαν τους 36 μετά από 34 οδικές συγκρούσεις (σε σύγκριση με 37 πέρσι την ίδια περίοδο με 38 θύματα).
Σύμφωνα με στοιχεία της αστυνομίας πάνω από ένας στους δύο οδηγούς πήραν εξώδικο κατά το 2022 είτε από τις κάμερες είτε από μέλη της τροχαίας, Συνολικά σημειώθηκαν 264,000 καταγγελίες – 130,000 καταγραφές από τις κάμερες και 134,982 καταγγελίες οδηγών. Δεν χρειάζεται να αναλύσουμε τα αυτονόητα, ο αριθμός είναι τεράστιος για τα Κυπριακά δεδομένα.
Όντως η κάμερες αποτρέπουν θανατηφόρα; Ίσως, η κάμερες να είναι η λύση, αλλά βρίσκονται στους λάθος δρόμους; Λέω ίσως, να χρειάζεται μια καλύτερη μελέτη για το που πρέπει να τοποθετούνται οι κάμερες, και να μπουν στους δρόμους που παρατηρούνται δυστυχήματα και θανατηφόρα;
Και εκεί που κάνεις ένα διάλειμμα για να συγκεντρώσεις τις σκέψεις σου, πετυχαίνεις στο Facebook μια δημοσίευση που εκφράζει μια διαφορετική άποψη. Ο Γεώργιος Χαρίστας, ένας νεαρός που ασχολείται και με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ανέβασε τα εξής:
«Αρκετά συχνά, πολλοί με βλέπουν στο δρόμο, και είτε κολλάνε πίσω μου στο highway ή πατάνε γκάζι για “μαγκιά”, λες και τα έβο έχουν να αποδείξουν πλέον κάτι σαν αυτοκίνητα. Γιατί δεν έρχεστε στην πίστα να γνωριστούμε και να περάσουμε ωραία προπάντως με ασφάλεια; Οι δρόμοι δεν είναι για “μαγκιές”, ούτε φταίει κάποιος που πάει το παιδί του στο σχολείο να τον σκοτώσει κάποιος “μάγκας”. Όσο κάποιοι δίνουν δικαιώματα, τόσο θα μας κυνηγάνε ΟΛΟΥΣ οι 👮 και θα έχει νεκρούς η άσφαλτος. Προσοχή στο δρόμο, να γυρνάτε ΟΛΟΙ σπίτι σας το βράδυ.»
Δεν υπάρχει λόγος να σχολιάσω ή να αναπτύξω περεταίρω την συγκεκριμένη δημοσίευση, παρά μόνο ότι συμφωνώ απόλυτα. Ένα μεγάλο μπράβο στον Γεώργιο Χαρίστα.