Με την παραγωγή για του VW Beetle να φτάνει στο τέλος της – το τελευταίο μοντέλο έφυγε από τη γραμμή παραγωγής τον Ιούλιο – η Volkswagen, θέλοντας να αποτίσει φόρο τιμής στο θρυλικό μοντέλο της, κυκλοφόρησε μια συναισθηματική ταινία μικρού μήκους.

Είναι ένα απολαυστικό αποχαιρετιστήριο βίντεο σε ένα θρυλικό και σημαντικό αυτοκίνητο, το οποίο βοήθησε εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Το Beetle, που έγινε διάσημο από τον κινηματογραφικό χαρακτήρα-αυτοκίνητο Herbie the Love Bug βγήκε εκτός παραγωγής αρχικά το 2003, παρόλο που η αυτοκινητοβιομηχανία εισήγαγε ένα σύγχρονο New Beetle πέντε χρόνια νωρίτερα. Το 2011, η VW ανανέωσε περαιτέρω το σχέδιο του Beetle, διατηρώντας την στρογγυλεμένη οροφή, αλλά κάνοντάς το κάπως πιο κουπέ σαν αυτοκίνητο. Αυτό είναι το μοντέλο που ολοκλήρωσε την παραγωγή νωρίτερα αυτό το έτος.

Η ταινία ολοκληρώνεται με ένα νεύμα προς το ηλεκτρικό μέλλον των μοντέλων ID της VW, ενώ γυρίζει ανάποδα την εκστρατεία «Think Small» Beetle με το μήνυμα «Drive Bigger». Σίγουρα δεν είναι και κάτι χαρμόσυνο, να λες αντίο σε ένα θρυλικό αμάξι αλλά όταν η παραγωγή Beetle τερμάτισε νωρίτερα φέτος, ο Scott Ο Keogh, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen Group της Αμερικής, δήλωσε: «Ενώ έφτασε εκείνη η ώρα, ο ρόλος που διαδραμάτισε στην εξέλιξη της μάρκας μας θα είναι πάντα αξιαγάπητος».
Αξιαγάπητο και «αθάνατο». Απολαύστε το… «Τελευταίο Μίλι».

Δείτε το βίντεο εδώ:

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=uKuYXNLGlOc[/embedyt]

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.