Skoda ENYAQ:

SKODA ENYAQΗ ŠKODA αποκαλύπτει το όνομα του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού SUV της που όπως φαίνεται θα βασίζεται στο πειραματικό Vision IV που είδαμε στα τελευταία σαλόνια αυτοκινήτου. Το πρώτο ηλεκτρικό SUV ευρείας παραγωγής της ŠKODA βασίζεται στη μεταβλητή πλατφόρμα MEB (Modularer E-Antriebs Baukasten) του Volkswagen Group, ειδικά για την ηλεκτροκίνηση. Με το πρώτο της ηλεκτρικό SUV, η ŠKODA δημιουργεί μια νέα ονοματολογία που συνδυάζει το “Ε” που σχετίζεται με την ηλεκτροκίνηση και το “Q” που χαρακτηρίζει την επιτυχημένη οικογένεια των SUV της ŠKODA. Με το ENYAQ, μετά τα CITIGOe iV και SUPERB iV, η ŠKODA κάνει το 2020 ένα ακόμα άλμα προς τη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Το όνομα του νέου ŠKODA ENYAQ προέρχεται από το ιρλανδικό όνομα “Enya”, που σημαίνει “πηγή ζωής”. Η ετυμολογία της Enya προέρχεται από την ιρλανδική λέξη “Eithne”, που σημαίνει “ουσία”, “πνεύμα” ή “αρχή”. Αυτές οι διαφορετικές έννοιες συνυπάρχουν στο όνομα του νέου SUV της ŠKODA που αντιπροσωπεύει μια νέα αρχή, ένα νέο μοντέλο που εκφράζει το πάθος των μηχανικών της μάρκας για την ηλεκτροκίνηση. Το Enya είναι αυθεντικό, με έντονη προσωπικότητα και εύηχη προφορά που ταιριάζει απόλυτα με την έναρξη μιας νέας εποχής στην ιστορία της μάρκας.

Το ENYAQ ακολουθεί τη γνωστή ονοματολογία των SUV της ŠKODA. Όπως τα ονόματα των επιτυχημένων SUV KODIAQ, KAROQ και KAMIQ που προέρχονται από τη γλώσσα των Inuit που ζουν στα βόρεια του Καναδά και στη Γροιλανδία, η ŠKODA παντρεύει τα μελλοντικά ηλεκτρικά της οχήματα που βασίζονται στην πλατφόρμα MEB με την ιρλανδική γλώσσα.

Το ŠKODA ENYAQ συμπεριλαμβάνεται στα πάνω από δέκα ηλεκτρικά μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν από τη ŠKODA μέχρι το τέλος του 2022. Υπενθυμίζεται ότι μέχρι το 2021 η μάρκα θα έχει επενδύσει δύο δισεκατομμύρια ευρώ στην εξέλιξη ηλεκτρικών μοντέλων καθώς και σε ένα διασυνδεδεμένο οικοσύστημα που θα προσφέρει σύγχρονες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις κινητικότητας. Την ίδια στιγμή, η ŠKODA αναμένει ότι το 2025 τα ηλεκτροκίνητα οχήματα και τα plug-in υβριδικά θα αντιπροσωπεύουν το 25% των συνολικών πωλήσεων παγκοσμίως.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.