Με το τετράθυρο Audi Aicon, η Audi παρουσιάζει το αυτόνομο Audi του μέλλοντος. Μια δημιουργία που συνδυάζει καινοτομίες που αφορούν τη μετάδοση κίνησης, την ανάρτηση, την ψηφιοποίηση και την κινητική αυτονομία και είναι σχεδιασμένο για αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και θα είναι ικανό να καλύψει αποστάσεις από 700 ως 800 χλμ χωρίς επαναφόρτιση.

Αντίθετα από ότι ένα ρομποτικό ταξί, το οποίο περιορίζεται στην απλή λειτουργικότητα, το αυτόνομο Audi Aicon δεν γνωρίζει όρια. Αδύνατο να αγνοήσεις την παρουσία του και η εξωτερική του εμφάνιση προϊδεάζει για την ευρύχωρη άνεση που απολαμβάνουν οι επιβάτες και τις υψηλές τεχνικές φιλοδοξίες του.

Audi Aicon

Το μέγεθός του και μόνο  – εξωτερικό μήκος 5,444 μ, πλάτος 2,100 μ και ύψος 1,506 μ – το τοποθετεί στην ελίτ της αυτοκίνησης, στην κατηγορία Δ. Το μεταξόνιο είναι στα 3,470 μ – 240 χιλιοστά μεγαλύτερο από τη μεγαλύτερη έκδοση του νέου Audi Α8.

Το Audi Aicon διαθέτει αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες μπρος και πίσω.  Δεν υπάρχει (μεσαία) κολώνα Β. Έτσι, όταν οι επιβάτες μπαίνουν στο αυτοκίνητο, βλέπουν ολόκληρο το πλάτος του εσωτερικού χώρου. Στο εσωτερικό, οι γραμμές των διακοσμητικών επιφανειών και των λειτουργικών στοιχείων είναι εμφανώς οριζόντιες. Όλο και φωτεινότερο από κάτω προς τα πάνω, το εσωτερικό ενισχύει την εντύπωση μοναδικής ευρυχωρίας, ενώ η απουσία τιμονιού και κλασικού ταμπλό δημιουργεί μια αίσθηση άπλετου ανοιχτού χώρου. Το εσωτερικό δείχνει να είναι ιδιαίτερα φαρδύ όταν τα δύο ατομικά μπροστινά καθίσματα ολισθαίνουν μέχρι τέρμα προς τα πίσω. Το Audi Aicon είναι για 2+2 επιβάτες.

Το Audi Aicon φυσικά παρέχει επίσης άφθονο χώρο για αποσκευές. Χάρη στη σχεδίαση της ηλεκτροκίνησης υπάρχουν αποθηκευτικοί χώροι τόσο στο μπροστινό όσο και στο οπίσθιο μέρος του οχήματος με μια συνολική χωρητικότητα περίπου 660 λίτρων. Το Aicon προσφέρει επίσης πολλαπλές αποθηκευτικές επιλογές στον χώρο των επιβατών.

Audi Aicon

Οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες παράγουν συνολικά 260 kW [354 ίππους] και 550 Νm ροπής. Ο καθένας κινεί έναν τροχό, επιτρέποντας ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, μεταβλητή τετρακίνηση quattro. Η μέγιστη επιτάχυνση έπαιξε δευτερεύοντα ρόλο στις προδιαγραφές σε σχέση με τη μέγιστη απόδοση, άρα και το εύρος αυτονομίας. Την ίδια λειτουργική στρατηγική ακολουθούν το σύστημα μετάδοσης κίνησης και τα ηλεκτρικά φρένα, τα οποία χρησιμοποιούν την ανάκτηση ενέργειας.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.