autokinito.com.cy by Petros Soutzis

Το κύκνειο άσμα των κινητήρων εσωτερικής ανάφλεξης της VW

Volkswagen Group:

Το Volkswagen Group ανακοίνωσε επίσημα πως η επόμενη γενιά των κινητήρων της εσωτερικής ανάφλεξης, θα είναι και η τελευταία, μετά από το 2026.
Οι γνωστές μεγάλες εταιρείες βρίσκονται υπό πίεση αυτό το διάστημα για να καταπολεμήσουν τις εκπομπές ρύπων και να μετατρέψουν τις γκάμες τους σε, εξ ολοκλήρου, ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

«Οι συνεργάτες μας εργάζονται αυτό το διάστημα για να παράγουν την τελευταία πλατφόρμα οχημάτων που δεν θα είναι ουδέτερα σε ρύπους. Σιγά-σιγά θα εξαφανίσουμε τους κινητήρες εσωτερικής ανάφλεξης» δήλωσε ο Michael Jost, Υπεύθυνος Στρατηγικής της Volkswagen.

Το VW Group ξεκίνησε ήδη το πρώτη κύμα εντελώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων του, συμπεριλαμβανομένου και του Porsche Taycan. Οι 12 μάρκες, αναμένονται να κυκλοφορήσουν συνολικά 15 εκατομμύρια αυτοκίνητα, με τον όμιλο να υπολογίζει ένα συνολικό ποσό 50 δισεκατομμυρίων ευρώ ως το κόστος της μεταφοράς από εσωτερική ανάφλεξη σε εντελώς ηλεκτρικούς κινητήρες ΚΑΙ αυτό-οδηγούμενα αυτοκίνητα. Η παραγωγή του I.D. Neo, από την VW θα ξεκινήσει σε 12 μήνες στην Γερμανία, και θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα I.D. σε άλλα δυο εργοστάσια της Κίνας από το 2020. Μέχρι το 2030, ο όμιλος θα παρέχει 300 εντελώς ηλεκτρικά, αυτοκίνητα, βαν, φορτηγά και μοτοσυκλέτες.  Τα μόνα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής ανάφλεξης θα βρίσκονται μόνο σε χώρες/τοποθεσίες όπου είναι δύσκολο να χτιστεί σημείο φόρτισης.

Exit mobile version