Bugatti Veyron Barchetta

Bugatti Veyron Barchetta.Είναι ίσως το πιο ακραίο κατασκεύασμα της ομάδας σχεδιαστών της Bugatti. Μιλάμε για τη η Veyron Barchetta και χρονολογείτε από το μακρινό 2008. Το σχέδιο αποτέλεσε μάλιστα και την πρώτη ιδέα που έφερε μαζί του το τότε αφεντικό, Achim Anscheidt, δέκα χρόνια πριν να αναλάβει ο Winkelmann. Με βάση την Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse, η ομάδα σχεδιαστών κατάφερε να δώσει άλλο… «αέρα» στην οροφή και να παρουσιάσει ένα διαφορετικό σχέδιο. Όμως, η οικονομική κρίση του 2008 και η εσωτερική πολιτική αναταραχή της εταιρείας την ανάγκασαν να παραμείνει στο ράφι. Πάντως ο Winkelmann δεν είναι συντηρητικός, έχοντας ήδη παρουσιάσει (εκτός από αρκετές μοναδικές Lamborghini όταν ήταν ακόμη εκεί) μοναδικά μοντέλα όπως Divo, La Vointure Noire και Centodieci. Άρα γιατί να μην παρουσιάσει και την Barchetta στο μέλλον; Η αλήθεια όμως είναι κάπως σκληρή, λόγω του ότι η Barchetta θα ήταν βασισμένη σε σασί για roadster, και το τρέχων μοντέλο της εταιρείας, η Chiron, δεν έχει έκδοση roadster οπόταν πιθανόν να μείνει για πάντα στο ράφι.

Bugatti Veyron Barchetta.

1
2
3
Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.