De Tomaso P72:

θα βγάζει γύρω στους 700 ίππους, με την ροπή να αγγίζει τα 800+Nm ροπής

Η παλιά De Tomaso Pantera ήταν στημένη λιτά! Το chassis και σχεδιασμό στην Ιταλία, με κινητήρα V8 από Αμερική. Το μεγαλύτερο σε ηλικία, και πιο πετυχημένο σε πωλήσεις αυτοκίνητο της εταιρείας, είχε κάτω από το κάλυμμα του έναν οκτακύλινδρο κινητήρα από ένα Ford Windsor, όπως είχε και το Mangusta. Η παράδοση αυτή φαίνεται πως θα συνεχίσει, με το νέο δημιούργημα της αναγεννημένης De Tomaso, το P72, που θα χρησιμοποιεί τον V8 από το Ford Coyote. Αυτή τη φορά όμως, δεν θα είναι εργοστασιακός, μιας και θα τον… πειράξει η Roush! Οι αριθμοί; Με έναν ισχυρό υπερσυμπιεστή, θα βγάζει γύρω στους 700 ίππους, με την ροπή να αγγίζει τα 800+Nm ροπής, ενώ ο «κόφτης» αναπαύεται στις 7500 στροφές. Η DeTomaso δηλώνει πως θα πρέπει να περιμένουμε «ένα παγκόσμιας κλάσης κινητήρα με μουσική από τα παλιά».

Κόντρα στον μοντερνισμό θα είναι και το κιβώτιο ταχυτήτων, αφού η μοναδική επιλογή θα είναι χειροκίνητη, έξι σχέσεων. Η αναγέννηση της DeTomaso έγινε πραγματικότητα μετά που η κινεζική εταιρεία IdealVenture, που υποστηρίζει και την Apollo Automobil, ανέλαβε τα οικονομικά. Για αυτό, η P72 θα μπορεί να έχει ένα πλαίσιο όπως ένα αγωνιστικό LMP, όπως και το τρελό Intensa Emozione. Παρόλα αυτά, η P72 θα λάβει σοβαρά υπόψη και την άνεση, έχοντας μια καμπίνα γεμάτη δέρμα και σχεδιασμό που θυμίζει την P70 από την δεκαετία του 60. Τα πρώτα σημάδια πάντως είναι θετικά. Δεν έχουν ανακοινωθεί πολλαπλά μοντέλα, ή διαφορετικές εκδόσεις, με το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί μια δοκιμασμένη πλατφόρμα και ένα κινητήρα που έχει μπόλικη ιστορία, οπόταν όλα φαίνονται θετικά.

 

Πάθος, αφοσίωση και εμπειρία σε ό,τι αφορά τον κόσμο του αυτοκίνητου χαρακτηρίζουν την πορεία του Πέτρου Σουτζιή, τα 30 και πλέον χρόνια του, στο χώρο των ΜΜΕ. Τα ίδια χαρακτηριστικά θα έχει και το autokinito.com.cy, το οποίο στοχεύει να γίνει το σημείο αναφοράς για όλους όσους αγαπούν το αυτοκίνητο, το μηχανοκίνητο αθλητισμό ή ενδιαφέρονται για την αγορά αυτοκινήτου στην Κύπρο και στον κόσμο.