Ford Fiesta
Τα συστήματα κίνησης Ford EcoBoost Hybrid προσφέρουν στους οδηγούς του Fiesta βελτιωμένη απόδοση σε συνδυασμό με μία πιο απολαυστική οδηγική εμπειρία, με ακόμα καλύτερες επιδόσεις, ταχύτερη απόκριση στο πάτημα του γκαζιού και βελτιωμένες επιταχύνσεις εν κινήσει. Η ήπια υβριδική τεχνολογία των 48-volt λανσάρεται μαζί με προηγμένες, νέες τεχνολογίες υποβοήθησης της οδήγησης, όπως τα Adaptive Cruise Control με Stop & Go και Speed Sign Recognition. Τα συστήματα αυτά είναι σχεδιασμένα ώστε να προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση στον αυτοκινητόδρομο ή σε διαδρομές εντός της πόλης. Η Ford έχει δεσμευτεί να προσφέρει μία ηλεκτροκίνητη έκδοση σε κάθε επιβατικό μοντέλο που θα λανσάρει στην Ευρωπαϊκή αγορά αυξάνοντας τη γκάμα των εξηλεκτρισμένων οχημάτων της που θα πωλούνται στη γηραιά ήπειρο σε 18 πριν το τέλος του 2021.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της FORD
Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η πανάκριβη συλλογή αυτοκινήτων του Michael Schumacher
Το ευφυές, αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα παρακολουθεί συνεχώς τη λειτουργία του αυτοκινήτου, ώστε να προσδιορίζει το χρόνο και το βαθμό φόρτισης της μπαταρίας προκειμένου να εξασφαλίζεται η βέλτιστη χρήση της αποθηκευμένης ενέργειας. Στην πράξη, το σύστημα αξιοποιεί την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG για να προσφέρει ροπή έως 24 Nm – μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα. Επίσης αυξάνεται η συνολική διαθέσιμη ροπή του συστήματος κίνησης έως και 20 Nm πάνω από το επίπεδο που διαθέτει από μόνος του ο βενζινοκινητήρας σε πλήρες φορτίο – φτάνοντας τα 240 Nm και μέχρι 50% περισσότερη ροπή στις χαμηλότερες στροφές
Το ισχυρότερο BISG επιτρέπει επίσης τη λειτουργία του Auto Start-Stop του Fiesta EcoBoost Hybrid σε περισσότερες περιπτώσεις, προς όφελος της οικονομίας, όπως για παράδειγμα όταν το όχημα ρολάρει για να σταματήσει με ταχύτητα κάτω από 25 km/h ή ακόμα και με επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο με το πεντάλ του συμπλέκτη πατημένο.
Τόσο το Fiesta EcoBoost Hybrid όσο και οι παραδοσιακοί βενζινοκινητήρες χρησιμοποιούν την τελευταία γενιά του πολυβραβευμένου 1.0L EcoBoost που περιλαμβάνει τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου.
Η τεχνολογία αυτή βελτιώνει περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου θέτοντας αυτόματα εκτός λειτουργίας τον έναν κύλινδρο όταν δεν είναι απαραίτητη όλη η ισχύς, όπως συμβαίνει στο ρολάρισμα ή στο ταξίδι με χαμηλό φορτίο. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιεί και να ενεργοποιεί εκ νέου τον έναν κύλινδρο μέσα σε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου, χωρίς να επηρεάζει τις επιδόσεις ή την πολιτισμένη λειτουργία του συνόλου.