Πρώτη η Audi στην premium κατηγορία κατά το μήνα Νοέμβριο:

VW T-ROCΗ εταιρεία Unicars συνεχίζει να αυξάνει το μερίδιο της στην Κυπριακή αγορά αυτοκινήτου. Κατά τους πρώτους έντεκα μήνες του 2019 η Unicars βλέπει τα ποσοστά της να έχουν συνεχώς ανοδική πορεία σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018. Το αξιοσημείωτο είναι πως σε μια πτωτική αγορά αυτοκινήτου, κατάφερε να αυξήσει το μερίδιο της στις πωλήσεις των ιδιωτικών σαλούν. Πιο συγκεκριμένα, με τις μάρκες Audi, Volkswagen, Skoda και Seat στους εκθεσιακούς της χώρους, το μερίδιο της Unicars έφτασε το 16,1%. Ποσοστό που είναι αυξημένο κατά 11% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρονιάς (14,5%).

Τους πρώτους έντεκα μήνες του 2019 το μερίδιο αγοράς της Volkswagen παρουσιάζει μια αύξηση της τάξης του 24,32% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου χρόνου. Πρωταθλητής στις πωλήσεις του γερμανού κατασκευαστή ήταν το VW T-Roc με μια αύξηση της τάξης του 63,72% σε σύγκριση με πέρυσι.

 

Στην αύξηση τους μεριδίου αγοράς της Unicars στην κατηγορία των ιδιωτικών σαλούν συνέβαλε και η Seat παρουσιάζοντας μια αύξηση του μεριδίου αγοράς της τάξης του 26,66%. Τη μερίδα του λέοντος στην αύξηση αυτή παίρνει φυσικά η κατηγορία των compact SUV με το Arona να φθάνει το εκπληκτικό 140% σε σύγκριση με πέρυσι.

SEAT ARONAΊδιο σενάριο και για τη Skoda αφού, συγκριτικά με πέρυσι, η αύξηση του μεριδίου αγοράς αγγίζει το 15,27%. Άξιο αναφοράς και το ότι οι εκθεσιακοί χώροι της Skoda αναμένεται να υποδεχθούν πολύ σύντομα και τον εκπρόσωπο της εταιρείας στην κατηγορία των compact SUV, το Kamiq. Μοντέλο που σίγουρα θα αυξήσει τα ποσοστά της μάρκας στην Κυπριακή αγορά.

Παράλληλα, τα αυτοκίνητα της Audi ανέβηκαν στην κορυφή της premium κατηγορίας κατά το μήνα Νοέμβριο εξασφαλίζοντας ένα ποσοστό της τάξης του 5,5%.Ποσοστό που δείχνει την προτίμηση του αγοραστικού κοινού σε μια μάρκα που διαθέτει μια πλήρη γκάμα στις τάξεις της. Ιδιαίτερα στη ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία των SUV όπου είναι σε θέση να καλύψουν κάθε ανάγκη του υποψήφιου αγοραστή.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.